Przewidziałem koniec Steemita _ dodruk go zabił ...

in #reakcja6 years ago (edited)

Autorytety odsyłam do mojego artykułu z przed 2 miesięcy to znaczy wtedy kiedy SBD był po około 5zł

Steem musi umrzeć bo to prawo rynku
To nazywa się inflacja, ilośc np. bitcoina jest stała
a steem jest codziennie "drukowany" i codziennie przybywa użytkowników, codziennie też przybywa osób które chcą go sprzedać też i tu włącza sie rynek . Popyt jest na to co jest unikalne a nie na to czego jest jak piasku na pustyni. Kto kupi taką ilość piasku ( steem) nikt . Namawiałem wtedy by.......Wypłacajcie co macie na bieżąco!!!!

I dalej podtrzymuje to co napisałem @lukmarcus jesteś kłamcą
tak mu wtedy odpisałem Nie wciskaj mi kitu bo jak bedzie coraz wiecej ludzi i coraz więcej zacznie realizować zyski to co będzie twoim zdaniem drożeć jak będzie nie wiem miliard steemów w obiegu. No proszę nie gadaj takich bzdur. Kto i po co ma to kupowac ???
@lukmarcus Podpierdalanie do steemcliners to też prawdopodobnie twoja zasługa Bo tylko ty miałes pretensje do Strimi o linki i To ty przysłużyłeś sie tej społeczności czym? podpierdalaniem ?

Sort:  

Koniec Steemita był ponad roku temu jak cena spadła do kilku centów.

To chyba wtedy wprowadzono HF pozwalający na powstanie bidbotów. Mam nadzieję że przy obecnym załamaniu ceny ludzie zrozumieją że w całej tej zabawie najważniejsza jest kryptowaluta i ktoś zaproponuje w końcu zmianę struktury payout z 75/25 na 25/75 tak by każdy kto ma konto na Steem czuł się inwestorem a nie tylko ci którzy zainwestowali w bidboty

To Ty nie piszesz dla przyjemności?

Hmm, a wiesz ile wynosi dodruk bitcoina w 2018 roku?

liczba nie odniesiona do calosci nie ma sensu ;)

A skąd brać na nagrody?

Całe krypto się zwija przez STEEM ? Czy po prostu przyszedł płodozmian i się STEEM razem z 99%, a właściwie wliczając bitcoina, 100% innych krypto nie obronił

Congratulations @parchy! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!