Ez dago maitasunik gimelaren erdian bi milioi rupeesentzako bizikletaz

in #relationship6 years ago

Rokashaw 20 rupias emanez, Rikasa wala ezagutzen da, baina Barrek esan du: "Mama arretaz exekutatu, poliki exekutatu, izkinan jarri eta maiteminduta behin eta berriro.
Ez maite jatetxean jateko 500 rupees ordaintzen ...
5 kg-ko fruitu lehorrak erostean, Gf-en aurpegia ilarrarekin maitemindu nahi dut

Irakurri kamiseta, maite zaizu. Ez da etxe ona.
Ez jantzi kamiseta, maite dut ederki. Polar begiak ... Ez dut nahi mutilen begiak zuregandik ihes egitea. Maitasuna erdian dago ...

qq.png

100 rupees, telefonoak kargatzeko 50 rupeek ez dute maite maitasuna
Ez dut telefonoa saldoa behin eta berriz deitzen saiatzen den izena jakin gabe.

Ez zait maite urtebetetzea barbie izozki izendatzeko. Ez dut urtebetetze opari bat ematen, ez dut negar malkoak sentitzen

qq2.png

Egia esan, maitasuna zoragarria da, baina oso ohikoa da.
Agian gogoan pena bat da, ezin dut ezer eman, ezin dut bere nahia betetzeko. Beharbada, gizon maitea ez du ezer esaten, baina erliebea isilka da.

Egia esan, ez zaitu maite, esaten diozu Gf "" Ni nirea zara, ilargia nire zeruan duzu, lorategian arrosa bat, ez duzu emango "

Sort:  

Kami upvote yah.. :c) (Ini bagian dari kontribusi kami sebagai witness untuk komunitas Steemit Indonesia.)

You got a 30.42% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount