mój kunszt elementów do miniaturek (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง

in #richtofen6 years ago (edited)

Więc , skoro jestem "atencyjną szmatą" chciałem się wam pochwalić grafikami które stworzyłem do miniaturek do przyszłych filmów.

Pierwsza z grafik przedstawia mnie kopiącego jakąś rudą lampurcere która jest w ciąży , mam zamiar użyć tej grafiki w miniaturce do filmu o aborcji oraz eutanazji ponieważ niektórzy ludzie mają pojebaną opinię o tych dwóch "zabiegach" że tak powiem.
abortion.png

Na drugą grafikę nie mam pojęcia gdzie ją uzyć ale raczej gdzieś znajdzie zastosowanie w przyszłości.

epic wkurw.png

Z trzecią grafiką w sumie to samo co z drugom może gdzieś w przyszłości coś wymyślę.

fucked up.png

Trzecia grafika będzie uzyta w filmie o osobach typu śmieć oraz o tym jak działa steemit i zarabianie na nim.
steemit thievs.png

Czwarta grafika powstała ponieważ spodobał mi się orginał i stwierdziłem że se taką dupne :) .
half me.png

Piąta grafika posłuży mi do filmu jak przestać być wierzącym w bełkot.

medic.png

A szusta to po prostu moja profilówka.
Richtofen.png