You are viewing a single comment's thread from:

RE: EPP app - I still hate running. EPP appka - stále neznášam behanie.

in #run6 years ago (edited)

Och ty krava, uz ma nikdy netaguuj v poste kde su chipsy a nejake alternativne hippie limonady :D Ked chces pit mate, tak si kup proper mate a zalej ho horucou vodou :D

Ale nie, top! Aj to ze si rozhybala rit aj ta appka...mala si mi dat vediet, tiez som dnes behal, uz som mohol zbierat nejake body...

Jaaaj, to by si slecna musela spomenut ze mam narodky a napisat mi, aby mi mohla zdelit aj info o tej appke, ze? :DD

Kolko si dala?

Sort:  

kamoškoo, club mate je klasika:D
...
ja som na to naozaj myslela:( a veď 20minútové oneskorenie vôbec nie je taká katastrofa!

Nerozumiem otázke - koľko dala čoho? Nezabúdaj, že sa nepohybujem v spoločnosti, kde sa bavia o behaní:D

:D hah tu to tiez inak vsetci piju..no sak ja som si uz zvykol..minuly rok tato, teraz ty :D kilometrov som myslel..kua som rano chcel do roboty bajk tracknut a som zabudol

vy to hlavne máte 4x lacnejšie než na Slovensku, zavidim.
krasnych okruhlych 5km :D

Shit to fakt?? Doriti sak to si dala tolko co ja :D ale tak ja som cvicil predtym este 50min. Pekne!

To vazne to tu je lacnejsie? Ale zas, ked tak nad tym rozmyslam, tak by to nebola jedina vec...

Neviem čím to je, ale v Rakúsku aj Nemecku som to kupovala masívne lacno..

Opožděně přeji všechno nej!
A nyní mezinárodně: Happy B-Day, Matko!
(Snaha se cení nehledě na zpoždění! - toto heslo neplatí jen pro nejmenovaného českého národního dopravce.)

žejo :) mate se má pít bombillou a ne z flašky :D

:D maté z frenchpressu ešte sem-tam pijem, ale kalabasa a bombilla? to by ste odomňa chceli moc.. čajový gurmán zo mňa nebude :(

Jedine, ze by to zacali v ovci predavat ako najlacnejsi item :D