Velkommen til galehuset me kalle vårt samfunn.

in #samfunn5 years ago

Nokon har sakt/spurt ein gong noko i form av at; om du blir sitt på som ein gal person i ein gal verden, er du då normal? Vel det komme vel ann på kva me kalle normalt. Men når eg ser på kva som skjer og som blir rapportert på i medier idag, så veit eg ikkje heilt kva eg skal sei. Det vil sei, det er vel mest med fokus på kva som skjer i USA og Canada, som smitter over i varierande grad til Norge og andre deler av verda.

Eg tenke då hovudsakleg på denne påstanden om fleire kjønn enn hu og han. og at folk kan "velga" kva kjønn dei er uavhengige av deias biologiske kropp. og noko enda meir galskapleg og direkte ondskapsfullt frå kva kva Press for Truth nå raportere på:

Nå skal det nemnast at dette ikkje er noko som enda direkte påverke meg der eg bur, men eg veit at på grunn av media så vil visse ting etterkvart direkte påverka meg og resten av verda på ein eller anna måte. Noko LGBTlmnop++++++++ røyrsla som har smitta overtil norge nå som starta i USA og Canada. (einaste er at nokon fjerna meg som venn på FB på grunn av mine meiningar rundt LGBT hysteriet, ikkje at eg bruke FB lengre.)

Og i blant dette er også kommunistiske idear om at "me vil ha frå staten og staten skal styra storparten av industri fordi me ikkje kan stola på bedrifts eigarar og me vil ikkje at dei skal eiga så mykje" Men kan me stola på staten til å ha enda større makt via kva dei vil då eiga? er folk det også. Staten er ikkje betre folk fordi me har valgt dei. Folk som får makt blir maktsjuke stort sett. Nå ligg det meir bak kvifor det skjer, men det blir eit litt anna tema. (dette skal eg skriva litt meir om seinare med referanse til ei bok eg lese på.

Men nå lura eg på, i kva grad merke andre folk frå Norge, der dyk bur, ser dykk effekt av det som meida raportere på og som skjer i USA for tida?