SBD'yi TL'ye ÇEVİRME,STEEM'DEN PARA ÇEKME ve SÜRECİ

in #sdb6 years ago (edited)

Arkadaşlar ben steemit'de yeniyim fakat dün para çekimi yaptım...

Direkt olarak konuya giriyorum.

Öncelikle koinim.com'dan hesap açtım.Sonra bu hesaba elimde bir yazıyla ve onun üzerinde duracak şekilde kimliğimle (koinim.com'da anlatılıyor,örnek var.) yüzüm de gözükecek şekilde fotoğraf yükledim ve 1 saat içinde hesabım onaylandı.

steem dollarınızı tl yapmadan önce bitcoin veya litecoin olarak koinim.com'a yüklemeniz gerekiyor.

Bu da şu şekilde öncelikle litecoin veya bitcoin hangisini tercih edecekseniz koinim.com'dan litecoin/bitcoin yatır kısmına geliyorsunuz. Orada size cüzdan numarası veriyor ..

Sonra blocktrades.us'a giriş yapıp send kısmına steem dollar, receive kısmına litecoin veya bitcoin seçeneğine tıklıyorsunuz.

Hemen altında koinim adresinden almış olduğunuz cüzdan numaranızı yapıştırıyorsunuz ve get deposit adress diyorsunuz.

Manuel transfer sekmesinde size memo numarası veriyor onu kopyalıyorsunuz.

Sonrasında steem'den walleta gelip steem dollars'a tıklayıp transfer diyorsunuz.

To kısmına '' blocktrades '' memo kısmına ise kopyaladığınız numarayı yapıştırıyorsunuz.

böylelikle talep iletiliyor .

Benimki 1 saat içinde koinim hesabıma geçti ..

Geçtikten sonra koinim sitesinden banka hesabı ekledim. 3 lira kesim ücreti var.

sonrasında litecoin/bitcoin sat kısmından satış emri veriyorsunuz ve satılıyor ( benimki 5 dkda satıldı ve tl olarak yansıdı)

son olarak tl çekme emri veriyorsunuz ve en geç 2 iş günü içersinde hesaba paranın geleceği söyleniyor.. ( ben gece 11de verdim sabah 09.25'te geldi )

Sort:  

Yararlı bir paylaşım olmuş. Kimlik resmi gönderiyor muyuz? Teşekkürler.

bu şekilde

o6Ybzm.jpg

Teşeklürler 😊

rica ederim :)