Graffiti na płocie

in #sfokusowani5 years ago (edited)

Sztuka graffiti nie jedno ma imię, głównie w przestrzeni publicznej dominują niewyszukane bohomazy, których znaczenie tylko autor znał w chwili tworzenia, a następnego dnia i on już nie pamiętał co chciał wyrazić :) Ale kim ja jestem, żeby krytykować artystów, szczególnie tych, którzy graffiti pojmują przez pryzmat wyartykułowania swoich emocji na ścianie cudzego bloku przez sformułowania "Kocham Jolkę" lub "Precz z komuną".

W moim odczuciu graffiti powinno również zdobić, dlatego urzekło mnie dość proste graffiti, które zobaczyłem dziś na betonowym płocie, w jednej z bocznych uliczek w Gandawie. Moim zdaniem w prostocie też jest moc :)

265.JPG
Zdjęcie mojego autorstwa

261.JPG
Zdjęcie mojego autorstwa

262.JPG
Zdjęcie mojego autorstwa

263.JPG
Zdjęcie mojego autorstwa

264.JPG
Zdjęcie mojego autorstwa

Wszystkie zdjęcia wykonałem dziś popołudniu smartphonem Sony Xperia X1.