You are viewing a single comment's thread from:

RE: New Additions... / Nové přírůstky...

Jen ze zvědavosti, máš i reálnou zkušenost s prodejem mincí bez ztráty, nebo dokonce se ziskem? S přihlédnutím k inflaci a růstu ceny komodity jako takové - chápu, že mince koupená v devadesátkách se dnes prodá podstatně dráž už jen kvůli výše uvedenému.

Ono mezi "je možno minci prodat za původní cenu" a "tucetkrát jsem prodal a jen třikrát kupce nesehnal" je velký rozdíl ;)

Sort:  

Sorry jako, to jsem se uťuk...

Chovám se jako v jedné české pohádce: "Co peklo jednou schvátí, víckrát nenavrátí..." Nikdy jsem neměl potřebu nic prodat. Párkrát jsem přes Aukro nakoupil...
Ale dal jsem si do sledování nějaké aukce a vypadá to, že by to jít mělo... Což je ještě opatrnější formulace než že "je možno". A nepochybuju o tom, že některé aukce jsou manipulované.
Občas jsem něco nakoupil na různých fyzických burzách s tím, že jsem věděl, komu to dál prodám s nějakým ziskem. To ano. Ale to se jednalo o starší kousky...