Sort:  

Flaga za kopiowanie czyjejś treści bez zgody autora oraz za copy&paste

To jest materiał z mojego kanału na YT żadna kopia to jest dozwolone. Przyczepiłeś się do mnie przecież nic złego ci nie zrobiłem, Po za tym dzięki takim osobą jak jak takie osoby jak Bystrzak TV maja popularność gdyby nie shoty to by ich nie było

Jest to plagiat. Kopiujesz czyjąś zawartość bez zgody autora. Nie obchodzi mnie, że dzięki "shotom" można zdobyć popularność. Takie materiały zaniżają atrakcyjność platformy.

Bawisz się w szeryfa D tube to jest trochę nie w porządku staram się rozwinąć swój kanał a ty mi starasz się to utrudnić, Początki są zawsze ciężkie też kiedyś zaczynałeś przypomnij to sobie. Nie wystarczyło napisać żebym zmienił kontent było by to jak najbardziej ok a nie od razu flagować, inne kanały na d tube mają shoty parę miesięcy i jakoś nikt im nie flagował ja mam parę dni kanał i trafiam na takiego kogoś jak ty. Powinno się wzajemnie pomagać a nie utrudniać

Sam przed chwilą dałeś mi dodatkową motywację pisząc, że: 

 To jest materiał z mojego kanału na YT żadna kopia to jest dozwolone. 

Więc było to umyślne działanie, a nie "niewiedza". Trzeba było trochę zagłębić się, jak platforma działa to zapewne byś uniknął takiego obrotu spraw. Wszystko w Blockchain zostaje na zawsze. Także twój plagiat też.

Trzeba było trochę zagłębić się, jak platforma działa to zapewne byś uniknął takiego obrotu spraw.

Piszecie, jakby flaga 3 centy, to było coś nie wiadomo jak szkodliwego :P Zachód robicie o coś na prawdę mało istotnego.

Możesz wrzucać swoje shoty @zomek880, ale nie liczyłbym w żadnym wypadku za wynagrodzenie za nie. Czemu się dziwimy tak na prawdę?

Na razie 3 centy, za niedługo może więcej, ale reputacje mogę zbić ;)

Nie chcę się z tobą kłócić. Nie było to umyślne działanie i nie chciałem nikomu zaszkodzić robiłem to co jest dozwolone na takich portalach jak YT itp. Oglądałem trochę materiałów na ten temat d tube i nie trafiłem na nic takiego a szkoda bo bym inaczej rozpoczął przygodę z d tube. Wiem o tym że w internecie nic nie ginie. Mam też drugi kontent ale nie wiem czy to będzie miało tutaj zainteresowanie na d tube oczywiście chodzi mi o materiały mojej produkcji nic związanego z tym co umieszczałem na tym kanale

Nie chcę się z tobą kłócić. Nie było to umyślne działanie i nie chciałem nikomu zaszkodzić robiłem to co jest dozwolone na takich portalach jak YT itp.

Tak jak wyżej pisałem, nie ma się o co kłócić. Nikt nie powinien mieć do Ciebie pretensji moim zdaniem o to, że wrzucasz shoty, z kolei uniemożliwić Ci ich monetyzację już wypada poprzez flagi (które nigdy nie powinny być odbieranie zbyt personalnie).

Co ciekawe, Steemit ma sam w sobie możliwość zrzeczenia się monetyzacji treści przy publikacji, co praktycznie zabezpiecza przed tego typu flagami, jednak DTube już takiej opcji nie ma, z czego wniosek można wyciągnąc taki, że publikując na nim treści powinniśmy upewnić się, że możemy je w pełni monetyzować. Z tego z kolei płynie wniosek, że nie jest to najlepsze miejsce na shoty, lepiej by sprawdził się już DLive dla takowych, ale najlepiej po prostu... YouTube.