Fame MMA 3. Moje typy walk

in #sp-group5 years ago


Witam!!! Dzisiaj robię posta w którym będę typował zwycięzców wszystkich pojedynków Fame MMA. Pomysł przyszedł mi do głowy spontanicznie, nie planowałem tego wcześniej. Robiłem już raporty z poprzednich gal, więc typowanie też będzie całkiem fajną formą rozrywki dla mnie samego. Zwłaszcza na kilka godzin przed galą. Zanim zacznę powiem wam dlaczego oglądam Fame MMA. Oglądam wszystkie ich gale głównie z ciekawości. Najbardziej interesuje mnie co wszyscy zawodnicy pokażą w oktagonie. Występy muzyczne tutaj są największym minusem bo biorą głównie ludzi z internetu, głównie koleżków. Czyli pseudo śpiewaków. Już lepiej jakby wzięli artystów mało znanych, ale godnych uwagi. W Fame MMA interesują mnie również konferencje na których możemy zobaczyć jak werbalnie zawodnicy sobie radzą. Np: na ostatnich konferencjach można było zauważyć że Kamil Hassan nie jest dobrym mówcą, za to z rożnych materiałów można wywnioskować że dobrze się bije. Czyli nie zawsze gadka = umiejętności. Dobra żeby nie przedłużać przejdźmy do typów, nie będę używał zdjęć zawodników w moim poście, moje typy przedstawię tylko samym tekstem. Dla zainteresowanych wyglądam zawodników tutaj macie link. Typowanie zacznę od walki wieczoru, nie będę się przesadnie rozpisywał ponieważ nie znam umiejętności wszystkich zawodników, dlatego króciutko napiszę parę słów i wytypuję zwycięzcę.


Isamu vs DeejayPallaside

Isamu kiedyś dużo ćwiczył zapasy przez kilka lat bodajże, a Deejay jest świeżakiem którym w 3 miesiące dużo się nie nauczy. No chyba że jest pojętny. Isamu podobno ma hardcorowe treningi w bardzo dobrym klubie i dużo ciosów potrafi znieść. Dlatego stawiał bym na niego.

Typ: Isamu


Dawid Malczyński vs Amadeusz Ferrari

Tutaj naprawdę ciężko wytypować, obaj zawodnicy mają sukcesy na poprzednich galach. Na poprzedniej gali walka Amadeusza miała zakończenie przez nokaut, a Malczyński wygrał na punkty. Wydaje mi się że Amadeusz to wygra, jest narwany, ale czuję że ma do walk talent. A Malczyński nie wygląda mi na wytrzymałego.

Typ: Amadeusz Ferrari


Marta Linkiewicz vs Monika Godlewska

W tym pojedynku waga może zadecydować, Marta jest dużo cięższa, sam kiedyś próbowałem z cięższą osobą się pojedynkować i wiem jak to jest. Ładne kopnięcia Moniki mogę się tu nie sprawdzić i Marta szybko powinna sobie wywalczyć przewagę. Chciałbym żeby wygrała Monika ale nie czuję że może jej się udać.

Typ: Marta Linkiewicz


BONUS BGC vs TAXI ZŁOTÓWA

Tutaj wydaje mi się że końcu wygra Bonus. Zrzucił mniej kilogramów od rywala ale ma już kilka walk stoczonych co daje mu przewagę. Złotówa jest debiutantem, przez większość czasu zrzucał wagę więc miał mało czasu by się czegoś nauczyć, podobno jakiś czas temu uprawiał jakiś sport, ale nie pamiętam jaki. Mimo to jestem za Bonusem. Złotówa może mieć łatwo bo jest lżejszy, ale gdy widziałem jak wyprowadza ciosy na treningach w pewnym materiale wideo, nie sądzę by były one skuteczne, na mocne nie wyglądały.

Typ: BONUS BGC


Filipek vs Ryba

Tutaj nie mam za dużo do powiedzenia , nie wiem co Ryba umie. Wiem za to że Filipek niby coś tam umie. Tak twierdzą osoby które widziały jego trening. Kibicuje zwykle tym którzy nie są postrzegani za faworyta. Ale typuje tak jakbym miał obstawiać pieniądze.

Typ: Filipek


Adrian Polak vs Don Kasjo

Widziałem co umie Adrian Polak i powiem wam że nie jest to osoba którą miał bym się przestraszyć. Mówi więcej niż pokazuje, on chyba nie zdaje sobie z tego sprawy. Za to widziałem jak się rusza Kasjusz, potrafi się przebić przez gardę. I radzi sobie dobrze nawet gdy się mocno wycofuje do tyłu przed ciosami.

Typ: Don Kasjo


Krycha vs Ruby

W tej walce stawiam na Krychę ze względu na jego 1 pojednynek w Fame MMA. Dużo ciosów przyjął wtedy, ale zacięcie sobie wywalczył zwycięstwo. Krycha teraz ostro trenuje więc może pokazać jeszcze więcej. A Ruby jest raperem. Nie ma takiej woli walki jak Krycha więc wiadomo na kogo stawiam.

Typ: Krycha


Bodychrist vs Mnich Terminator

Mnich jest tym lżejszym zawodnikiem, co powinno przełożyć się na jego zwinność. Bodychrist niestety nie może liczyć na mój głos, zgłosił się w zastępstwie za innego zawodnika, a miesiąc przed galą, jego pojedynek z Bonusm BGC podobno też do najciekawszych nie należał. Typuje na mnicha, miał pełny okres przygotowawczy i po jego zachowaniu wygląda mi na osobę która nie odpuszcza.

Typ: Mnich Terminator


Kamil Hassan vs WIEWIÓR

Typ: WIEWIÓR


Widziałem co potrafi Wiewiór w walce z dużym przeciwnikiem. Niestety przegrał wtedy. Tym razem czuję że sobie poradzi choć ma trudny orzech do zgryzienia bo będzie walczył z dobrym karateką.


Będę oglądał galę i mam nadzieje że moje typy się sprawdzą. Jak moje przeczucia się sprawdzą to nazwę się ekspertem Fame MMA. Ale stawiam sobie warunek trafienia 7 na 9 pojedynków.

Source/Źródło


Link do miniaturki tutaj


giphy.gif


Dzięki za obecność

Sort:  

Pomimo że byłem za Adrianem Polakiem, to wynik walki był dla mnie jakimś żartem xD

Ustawka... W drugiej rundzie zniknęło 6 sekund.. :)

Dla mnie też, ale gratulacje za wytrwałość się należą.

No i słabo mi poszło typowanie, tylko 5 trafionych na 9

Takich sędziów dawno nie było, ciekawe jaki powód podadzą na odwołanie od wyniku Kasjusza. Koś dobrą kasę na tym zarobił, tylko nie docenił ludzi, pozwów i internetu oraz fali hate ( usprawiedliwionego).

Sporo na tym stracili. I nie mówię tutaj o kasie.