Sort:  

יש לי כמה חברות שעשו קורס ויפאסנה והתעניינתי מאוד. הבעיה שלי: אני מטופלת בקנביס רפואי. אני די בטוחה שלא יאפשרו לי להביא איתי וויד ומאייד לצריכה קבועה של החומר. עם הכאב הכרוני הארור שלי ובלי קפסולות קנביס צמודות, אין מצב שאני מצליחה לשבת בלי לזוז יותר מעשר דקות. זה כואב. ממש כואב.

סחתיין על הפוסט המושקע!!! תמשיכי ככה וכל הכבוד לך.

@techslut תודה רבה!
ומה אם את מחליפה את הקנביס זמנית במשככי כאבים, את יכולה לשרוד?
כי ממה שהבנתי זה מותר..
דרך אגב.. למי שקשה לשבת בתנוחה מסוימת, מאפשרים כיסא עם משענת/כריות וכ'ו. אף אחד לא יגיד לך כלום אם קצת תזוזי או לא תשלימי את כל שעות המדיטציה. אני למשל לא הצלחתי לקום בבוקר לשעתיים הראשונות. כל המטרה של הקורס היא לתת לכל אדם הזדמנות שווה לעזור לעצמו.. אין פה ציון. זה נטו בשבילך והחוויה הזאת שווה כל כאב זמני שגם יעבור, מבטיחה לך!

כתוב נהדר, מאוד אינפורמטיבי.
האתגר בהתמדה במהלך חיי השגרה
☺️

@nomad-magus תודה! לגמרי אתגר ביום יום..אבל שווה את זה!
עשית ויפאסנה?

טרם, אבל הפוסט שלך עושה חשק 😁