You are viewing a single comment's thread from:

RE: Splintertalks.cs

in #splinterlands2 years ago

Jestli chceš optimismus, mrkni na graf Voucher/Hive
image.png

Za posledních 50 dní se cena zvedla o necelých 400%.

Já už ten trh ani pořádně nesleduju, prodal jsem v tom žlutém rámečku. Nevím, co stojí za explozí v posledních dnech a ani mě to už tolik nezajímá. Ve hře mám minimum prostředků, snad jenom nějaká SPT a karty, které ti deleguji. Hrát nebudu minimálně do té doby, než se všechny balíčky rozprodají. Ale evidentně tam nějaké příležitosti jsou.

Sort:  

Ano, příležitosti jsou... Ale já je nevidím.

Myslím, že tvůj problém by mohl být v tom, že hledáš investici, ale přistupuješ k tomu jako hráč. Přístup spekulátora/investora by bylo spíše si přečíst články a přemýšlet dopředu, jak na co budou lidi reagovat. Ne všechno odhadneš, ale tím, že je to čistě retail trh, je z mého pohledu docela předvídatelný, viz to, co jsem dělal na začátku s kartami, pak ve velkém s celými balíčky a v tomto roce s vouchery.

Správný přístup je ten, který funguje. Je mnoho cest k cíli.

Za vysokou cennou Voucheru bude, že v blízké době budou potřeba při předprodeji NODU, případně to může být i příprava na ukončení SPS airdropu, kdy bude asi dost lidí prodávat DEC a nakupovat za to balíky a Voucehry jsou potřeba pros zisk bonusu. A navíc se plánuje mini edice karet, které bud možné koupit jen za SPS a Vouchery. Nebo to může být jen spekulace.

O nodech jsem věděl, to tu cenu poslalo na 2. Nevím, jestli bych jim připisoval i ten nový skok, došlo v posledních 10 dnech k oznámení něčeho z těch ostatních věcí, které píšeš? To bude ono.