You are viewing a single comment's thread from:

RE: Splintertalks.cs

in #splinterlands2 years ago

Každý mesiac dokupujem 100 balíčkov v kartách mam 3300 dolárov v sps 1100. Ako investícia je to zatiaľ OK. Samotná hra ma baví momentálne som v GOLD1 z rantingom by som to dotiahol aj vyššie ale chýba mi CP. Tu som už dávno prestal rentovať pretože sa to nevyplácalo. Odmeny vo vyzsich ligach niesu relevantne. obcas padne niaka commonka foiled ale inac je to bieda. Z 30 debničiek na konci sezóny je par stoviek DEC a karty ktoré ma nijako v progrese neposunú. Otázna je likvidita tých kariet. Aj keď tam už mam pekný dolárový bag...(podľa peakmosnters) Nikto mi nezaručí ci tie karty za tu cenu predám. Takže všetko je to len o dôvere v hru a prílev nových hráčov.. A keď tak čítam tvoje poznatky začínam mat pochybnosti.

Sort:  

Od zadu. Tenhle článeček jsem psal, aby někdo posílil můj optimismus, ne abych ho já někomu sebral. Doufám, že se ozvou hráči, kteří v tom mají o dva řády víc peněz než ty ( @softa , @tazi )... Předpokládám, že oni se při hře neřídí pocity, ale výpočty a po informacích se na rozdíl ode mě pídí.
Mají se od příští sezóny měnit pravidla. Nedokážu odhadnout sůsledky. Se uvidí...
Těch asi 4.500 USD jsi tam nalil zvenčí, nebo jsi je v tom už získal? (Nemusíš odpovídat, samozřejmě...)

Z kartami som v pluse, SPS tam je to komplikovanejsie moja investicia bola 4861sps za
$1,810.86 1.9 2021. Vďaka poskytovaniu likvidity na tribaldexe, stakingu hrania turnajov mam teraz 12500sps čo je hodnota 1100dolarov. Ak krypto neklesne este niekam na nulu časom aktivitou dosiahnem tých 1800 dolárov aj pri týchto cenách

No, já a syn máme asi 700 SPS za 70 USD. Nekupovali jsme je. U mě je smysluplnější psát články. Splinterlands, to je jen takový pokus...