You are viewing a single comment's thread from:

RE: Splintertalks.cs

in #splinterlands2 years ago

Do Splinterlands jsem dal cca 150-200 USD. Zdá se ztracená investice. Ale třeba to ještě vyjde.
S krachem Luny se to nedá srovnat. I tam jsem o něco přišel. A celkově investice do krypta jsou u mě za poslední kvartál docela v mínusu. Tak 1k v mínusu v USD. Takže nějaké splinterlands jsou kapka v moři

Sort:  

Investice v mínusu... Na začátku roku jsem měl asi 11.000 hive, teď mám asi 11.700 hive. Ale stojí čtvrtinu. Nicméně, třeba zase vystoupá. Zatím to tak vždycky bylo. Obecně, moje investice bych teď prodal za míň než před půlrokem. Ale já je neprodávám. Hodl.
Kolik jsem dal do Splinterlands... 5 USD za summonera. 5x5x5 = 125 USD, asi 20 balíčků Chaos Legion = 80 USD, ostattní nákupy snad kolem 100 USD... Něco, @kraki, 100 USD Jsem na 400 USD. Teď mají moje karty hodnotu nějakých 150 USD.
Jenomže já nekupoval za peníze, ale za krypto, které jsem taky nekoupil za peníze, ale buď získal z faucetů, nebo z Hive. Takže jak píšu, nelámu hůl. Trendy se rády obracejí.
A samozřejmě, píšu v Ecency. Takže i touhle odpovědí vydělávám.