You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pátá sezóna motivační soutěže za námi

in #spt2 years ago

Mám z toho smíšené pocity. Věděl jsem o té ceně, kterou jsi vyhlásil, a úmyslně jsem splnil podmínky. Jenomže jsem zjevně závodil sám...
Ale jo, pošli to @kraki -mu, ať má radost... Na otevírání bedýnek, to ho užije...

Sort:  

Promiň, já si ten komentář přečetl až teď a balíček jsem ti poslal už včera večer. Ale je jednoduché mu to přeposlat :)

To je jedno. On si to otevře u mě a když bude něco z toho potřebovat, tak mu to přepošlu.

Tak pak napište co padlo, jsem zvědaví :)

Thank you for your witness vote!
Have a !BEER on me!
To Opt-Out of my witness beer program just comment STOP below


Hey @guildacesky, here is a little bit of BEER from @isnochys for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.