Steemit Nedir? Nasıl Bitcoin Kazanılır? 1. Bölüm

in #steem7 years ago

Steemit'den Takip Edin : https://steemit.com/@bitcointr

Ücretsiz Abone Ol : https://goo.gl/5adtlK

Bitcoin ve Altcoin Borsası : https://goo.gl/JsUCJm

Kredi Kartı ile Bitcoin Alma : https://goo.gl/UJDGK9

Kullandığım Bitcoin ve Altcoin Cüzdanı : https://goo.gl/EEJovx

Twitter : https://twitter.com/AlppIsik

Facebook : https://www.facebook.com/aalp.isik/

İletişim : https://21.co/techman/

BTC : 1ALP91zJrn44HACFtci5KC8XasVp8mUqYM

Arkadaşlar siteye kayıt olma gibi temel adımları bir sonraki video ile anlatıcaktım fakat kısaca bahsetmek gerekirse, SignUp kısmından hesabın adını belirliyorsunuz ve sonra mail adresinizi yazarak devam ediyorsunuz. Steemit ekibi hesabınızı onaylayınca size şifrenizi içeren bir onay maili atıyor. Bundan sonra ise hesap adı ve şifrenizle Login bölümünden siteye giriş yapıyorsunuz. Şifrenizi unutmayın, site blockchain tabanlı olduğundan hesabınızın kurtarılması mümkün değil. Şifrenizi unutmayın, yazın bir kenara, yedeğini düzgünce alın. Hesabınızın ne zaman onaylanacağı ise malesef belli değil. Bazı arkadaşların 1 gün sürerken bazılarının 1 hafta sürebiliyor.

Sort:  

elina sağlık alp.
nasıl kullanılacağı hakkında bir süredir Türkçe içerik arıyordum ilaç gibi geldi 👏 👏 👏

Selam, henüz sadece siteyi tanıtmaya çalıştım, diğer videolar çok daha detaylı olacak, bende araştırmalarıma devam ediyorum.

Süpersin Alp. Buraya ayrı içerikler üretmeni bekliyoruz. Youtubeda zaten takipteyiz, fakat steemit için ayrı içeriğin olursa daha mutlu oluruz.

Merhaba :) Burayı biraz blog gibi kullanmaya karar verdim, bunun dışında Youtube videolarımı ara sıra paylaşırım :)

Eline sağlık.Teşekkürler bizi bu platformla tanıştırdığın için :)
Kalite ve özgün paylaşım için harika bi ortam.Zamanla Türkçe içeriğin de artması dileğiyle..

çok güzel video olmuş azizim. diğer videolarla da ayrıntıları anlattıkça çok muazzam bir seri ortaya çıkacak. elinize sağlık.

Teşekkür ederim, konuları böldüm, çok fazla ara vermeden diğer videoları çekip yayınlayacağım.

Bilgiler için teşekkür ederim faydalı oldu..

Beğenmenize sevindim :)

Congratulations @bitcointr! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Bu platformu, henuz yurtdışında kullanan sayısı bile bu kadar azken, bizlere tanıttığın için kendi adıma teşekkür ederim Alp. Bence türk kullanıcılar olarak olarak kendi aramızda organize olup bundan maksimum seviyede istifade etmemiz gerekiyor.Bu konuda da elimden geleni yapmaya hazırım.Bu konuda senin de düşüncelerin olduğuna eminim zaten :) İyi çalışmalar.

@educatedpsycho Steemiti yeni kullanmaya basladınız sanırım, hosgeldiniz. Steemit Türkiye Topluluğu' nun discord kanalına katılabilirsiniz azizim. Steemitle ilgili aklınıza gelen her türlü seyi sorabilirsiniz burada.

https://discord.gg/xX5Neq

ayrıca sık sorulan sorular ve post paylasımları gibi faydalı kanallara da buradan ulasabilirsiniz.

@hknyasar evet yeni katıldım, hoşbulduk teşekkür ederim. Bir an önce olabildiğince bilgi edinmek istiyorum.Bu konuda kanalınızın çok faydası olacağına eminim.Şimdi takibe başlıyorum.İlgi ve alakanız için teşekkür ederim.

Alpisik Hersey Ucun Twk Ederim Bu Gun Onayladi Site Beni 1 Gun Cekdi Onay Suresi Seni Azerbaycandan Izliyiyorum Salam Olsun Turk Qardawlara

merhaba,

site bir içeriğin özgün içerik olup olmadığını nasıl belirliyor? bunu google yapabiliyordu. bu site nasıl yapıyor? google gibi tüm interneti mi indeksliyor? yoksa sadece sosyal ağları mı indeksliyor? ya da indeksleme dışında başka bir yöntemi mi var?

ayrıca bu sitenin üyelere para aktarmasındaki temel amaç ne? kullanıcının 500 dolar kazandığı hikayeden kendisi binlerce doları mı götürüyor? (reklam vs.)

amaçlarından birisi facebook u yıkmaksa ben sonun kadar varım.

Yeni başlayanlar için bi takım klavuzlar hazırlayan arkadaşlar var tr etiketinden ulaşabilirsin.
Site blockchain tabanlı ve sen yazı yazdığında steem üretiyorsun gibi düşünebilirsin. Bu yazılar sayesinde üretilen steemler beğenilen yazılara ödül olarak paylaştırılıyor. Gibi hayal edebilirsin. Mesela 10 kişi beğendiğinde 10 hasrate ile kazı yaptın 100 kişi beğendiğinde 100 hasrate kazı yaptın gibi de hayal edebilirsin. Sonra işin içine bu formulü bozmasın diye getirilmiş kurallar giriyor ve bunları bahsettiğim tr etiketinden bulabilirsin.
Site özgün içerik olayını aynı bahsettiğin google yöntemlerine benzer şekillerde yapıyor. Kopyalayıp yapıştırdığında botlar gelip yazının altına link bile verebiliyor. Başını sonunu değiştirsen bile benzer sorunlar yaşarsın ve yazın ödül kazanmayabilir.

Abi youtube den videolarını izleyerek geldim bu siteye inşaAllah iyi kazançlar elde ederiz

Güzel video olmuş Alp, yeni üyeleri Discord kanalına çekersek orada gerekli bilgilendirmeleri yapabiliriz topluluğun işleyişi ile ilgili.

Emeğine sağlık :D

Alp tanıtımın iyi oldu
Eline sağlık
Şimdiden başarılar :)

Gerçekten türkçe kaynak çok az vardı.Teşekkürlerimizi sunuyoruz,emeğinize sağlık.

Beğenmenize sevindim :)

Çok iyi bir paylaşım. file army gibi bununda bizlere faydası olacağını düşünüyorum. bende yakında deneyimlerimi ve tavsiyelerimi anlatan yazı dizilerine başlayacağım.. Takipteyim. Başarılarının devamını dilerim

So much information @bitcointr thanks for sharing.

Belki de çok basit bir mantık var ama çok yanlış anladığım için kafam karıştı..

Face'in beğeni başına kazanç sunan, Twitter'ın 140 sınırı olmayan, Reddit işleyişinde.. buralar tamam.
da!
İçerik-oy, BlockChan işleyişinde nereye karşılık geliyor da, olay paraya/madene dönüşüyor?

  • Her içerikle -nasıl olacak olacaksa- bi şekilde yeni bir Genesis Block üretildiğini sanmıyorum
  • 1-2 Mbyte'lık bloklara "Ayşe Ali'ye 100 dolar gönderdi 0x12eQDxccd4 --> 0xA25Lbsde15" benzeri bir bilgi yerine, "Avrupada gezilecek 10 yer" bilgisi mi yazılıyor?
  • Öyleyse; diyelim Steemit, Face gibi oldu. Her gün milyarlarla içerik olacaktır. Ancak Hash uzunluğu sabit. Çakışan hashler olmayacak mı?

Cep Onayı istiyor.ayrı hesap için ayni cep noyu kabul etmiyor.ilgilenenlere.şifre unuttum ayakları kabul etmiyor :)))

emeğine sağlık alp.Pek altcoin al-sat yapmıyorsun galiba ama bilgin olduğunu düşünüyorum yine de. Stop kullanımı hakkında da bir içerik üretirsen çok faydalı olur.Eldeki bitcoini artırmak için trade yapmak istiyorum ama yeterli türkçe içerik yok bu konu hakkında.

Alp in kanalında borsalarda arbitraj nasıl yapılır videosunu izleyebilirsin stop limit vs hepsini detaylı anlatıyor. Komisyonları hesaplama tavsiyesi verdiğini bile gördüm :)

@jaja1690 Steemiti yeni kullanmaya basladınız sanırım, hosgeldiniz. Steemit Türkiye Topluluğu' nun discord kanalına katılabilirsiniz azizim. Steemitle ilgili aklınıza gelen her türlü seyi sorabilirsiniz burada.

https://discord.gg/xX5Neq

ayrıca sık sorulan sorular ve post paylasımları gibi faydalı kanallara da buradan ulasabilirsiniz.

Videoda bahsettiğin gibi ben de Medium düşünüyordum ama burası daha cazip geldi sen anlattıktan sonra. Bakalım burasının da etkili olacağını düşünüyorum.

@hertelden Steemiti yeni kullanmaya basladınız sanırım, hosgeldiniz. Steemit Türkiye Topluluğu' nun discord kanalına katılabilirsiniz azizim. Steemitle ilgili aklınıza gelen her türlü seyi sorabilirsiniz burada.

https://discord.gg/xX5Neq

ayrıca sık sorulan sorular ve post paylasımları gibi faydalı kanallara da buradan ulasabilirsiniz.

Abi Massallah Süpersin!! Senin sayende Bitcoin i ögrendik ve Simdi Steemit i ögrenecez insallah Eline saglik Takipciniz

eline saglık hocam steem coin hakkında da bilgi verirsen çok iyi olur iyi çalışmalar...

Elinize sağlık,çok faydalı bir çalışma olmuş.Bu vesile ile tanıştım steemit.com'la. Uzun süredir bitcoin ile ilgili paylaşımlarınız için sizi takip ediyordum. Steemit'te ilgi alanıma girdi. Yeni videolarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

çok güzel bir başlangıç olmuş. Devamı çok daha faydalı olur :).

bu videodan sonra bende hesap açtım @seyredenadam
yavaş yavasş içerik paylaşıcam
teşekkürler alp

teşekkürler, ben de sayende bu platforma giriş yaptım :)

Güzel ve açıklayıcı teşekkürler.

Merhaba;
Bitcoin ve Steemit i senin sayende tanıdım. Gerçekten akıcı ve düzgün Türkçe'nle çok faydalı paylaşımlarda bulunuyorsun. Başarılarının devamını dilerim

Alp sayende bu mecrayada el atmış olduk, nede olsa geleceğin teknolojisi var :) hayırlısı olur inşallah.