ama ama iyi ki gittin iyi ki bitti,yani aklında ben olmadıktan sonra yanında olmam hiç bişeyi ifade etmezdi

in #steem7 years ago

NEFESİN NEFESİME

12.jpg

ortak bir şarkımız vardı seninle

nefesin nefesime

şimdi ne nefesime karışıyor nefesin

nede kulağıma geliyor sesin

ama ben ne zaman bu şarkıyı duysam

bir anda bir yerlerde bir kere daha kesiliyor nefesim

zaten seni bana hatırlatan herşey benim ölüm sebebim

keşke gitmeseydin demiyeceğim

çünkü sen bende kalmak istediğin kadar benimdin

ve yüreğinin beni istediği sürece beni seve bilirdin

birinin hayatında olmanın en önemli kuralı nedir bilir misin sevgilim

sevdiğin yanından önce aklında olmalıdır

yani aklında ben olmadıktan sonra yanında olmam hiç bişeyi ifade etmezdi

bu yüzden keşke gitmeseydin demiyeceğim

iyiki gittin iyiki bitti