You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemFest² Updates - New Names Announced - Announcing Pop Up exposition: Art At SteemFest

@rolandp Geachte heer, toen ik me ging verdiepen in wat het 'steem fest' inhoud, werd ik echt enthousiast toen ik vernam dat er ook een 'steem art' evenement zal zijn. Omdat ik persoonlijk denk dat ik een kunstwerk heb die erg goed zou aansluiten bij wat de steemit community is. Namelijk een open visie over zowel technologie als alle vormen van creativiteit.
' Books vs Ict' is een kunstwerk waarbij ik net de veranderlijkheid van technologie en de bijhorende kennis wil aankaarten. Waarbij ik de evolutie van boekdrukkunst tot sociale media wil laten reflecteren door de verscheidene fotobewerkingen en de daarbij horende short film. Meer informatie vind u https://jjhemp.weebly.com/book-vs-ict.html . Mocht u net zoals ik overtuigd zijn dat het kunstwerk 'Book Vs Ict' wel een plaats verdient op de tentoonstelling die plaats vind tijdens 'steem fest' verneem ik dit graag van u. Alvast bedankt.