You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Support website in Arabic (steemit to scale) help us by resteem - ما تحتاج معرفته عن ستيمت للمبتدئين بالعربي

in #steemit7 years ago

مرحبتين يا ابن النيل
اتمنى تكون بخير
و لا يهمك , اخد راحتك , في انتظار منشوراتك
يا ريت تتطلع على المدونة و تديني رأيك, هل في حاجه محتاجه تعديل

Sort:  

مرحبا اخى بك ونعم الاخ والصديق
هل تسمح لى ان اتشرف ب اسمك
معك اخوك عمار
المدونة جميلة لكن يفضل ان يكون ع دومين حاض اخى
اتمنى ان تقبل راى بصدر رحب

أهلين أخ عمار
أنا اسمي مهند متشرف بيك كتير
انا برضو رأيي كدا بس عشان تعمل دومين خاص تقريبا لازم اشتراك مدفوع فقل نخلي دي بداية لغاية ما الامور تحسن شويه

هلاا وسهلاا بك اخى مهند عاشت الاسلامى
انا اتشرفت بك كثير اخى
ان شاء الله الامور تتحسن وتكون المدونة لها نتائج كبير يارب

أنشاء الله يا عمار, آمييين
خليك قريب عشان نستفيد من خبراتك, و اذا حابب تعدل في المدونه اديك اليوزر و الباسويرد

اخ مهند لا خليهم معك وان شاء الله لو لقيت قالب وردبيرس حلو ممكن نعدل علية ان شاء الله وممكن ايضا نسخة بورد منتديات عربية لكن حاليا خلينا نجذب مزيد من الاعضاء العرب وان شاء الله الامور تسير على ما يرام
هذا شرف كبير لى ان اعمل معك اخى مهند

و انا اتشرف انو نعمل سوا يا ابن النيل
تسلم

وانا اتشرف بذلك اخى
ونحنا اخواك وابناء نيل واحد