Steemitte Fotoğrafları Zengin Tutun!

in #steemit6 years ago

DQmaQXR9DWd35dyazwB2t7A4w8pL2QGjap7hqTDxiqqQQNZ.jpg

Steemitte bir hikayenizi bir anınızı paylaşırken fotoğraflara gerçekten özen gösterin ve çok dikkat çekici olsun.
Şöyle düşünün ana sayfada geziyorsunuz yazar olarak değilde okur olarak bakıyorsunuz, hangi resmi önde ve hangi resimleri görürseniz daha çok dikkatinizi çeker.Resimleri eklemeden empati kurun.Böylesi sizin çok yararınıza olacaktır.
Birde fotoğrafları çok abartmayacak şekilde atın çok az da olmasın çok aşırı fazlada.

Sort:  

Yeni başladım ve kesinlikle bu tavsiyenizi aklımın bir köşesine yazdım..

Evet fotoğraflar her içerik sitesinde olduğu gibi çok önemli ancak sence eklediğimiz tag'lerin hesabımıza ne kadar yararı var? Ben çok popüler tag'ler kullansam da bir sıçrama alamadım postlarımda.

Yanlış bilmiyorsam tag-leri ana sayfanın solundakilerden koyma hepsini konun ile alakalı olanları koy konun ile alakasız tag-ler ekleme bugün bir yerde okumuştum sıkıntı olabiliyormuş faydasını ondan göremeybilirsin.