You are viewing a single comment's thread from:

RE: Waarom je dagelijks je votingpower moet gebruiken

in #steemit6 years ago

Steemnow gebruiken inderdaad ook veel mensen, goede aanvulling!

Met curation awards is een hele mega uitleg. Wat ik weet is dat het ideale moment om te upvoten op 27 minuten na uitbrengen post is. Inderdaad hoeveel andere mensen aan upvotes hebben gedaan weegt zeker mee in de berekening, maar ik moet toegeven dat ik je het antwoord schuldig moet blijven.

Ik had een tijd terug een post gezien van iemand die hier de perfecte berekening over had incl onderbouwing, ik ben aan het zoeken voor je!

Sort:  

Dat je de curation reward in de eerste 30 minuten deelt met de auteur heb ik al een keer in de FAQ gelezen. Dus voor je curation reward is het beter om na 30 minuten te stemmen. Maar ik heb nog nergens kunnen terugvinden welke invloed het heeft of mensen voor of na jou stemmen.

@karinxxl als je de post nog ergens kan vinden, hoor ik het heel graag.