You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1,000 followers and 3,000 SP reached = 10 SBD giveaway for you! :)

in #steemit6 years ago (edited)

WTF, tento post je on fire :D Ja som chcel byt vypocitavy hajzlik, ze si aspon dva dni pockam (nie aby som opisoval ja, ale aby ostatni neodpisovali odomna :D) A medzitym to tu masivne ozilo....tak len aby som dokazal, ze neodpisujem, pridavam aj postup ako som pracoval :D Aj tak su tu uz odpovede do detailu rozpisane, tak dufam ze ta to nenahneva...ze to tu pisem. A po slovensky aj tak ludia nevedia.

Najprv som urcil tie, ktore som vedel 100% z hlavy - Slovensko, Spanielsko (v Barce som bol pred rokom a ta konstrukcia okolo Sagrady + ta typicka vezicka mi nemohla ujst) a Monaco (tu som mal ultra stastie...tuto synagogu sme pouzivali pred 2ma rokmi na Computer Vision - mali sme foto presne z toho isteho pretransformovat na foto z opacneho uhla. Je to celkovo znama budova vo svete computer vision, kedze je zpredu osovo sumerna a ma vela features).

Potom som otvoril google images a proste len vlozil foto tej sagrady aby som si overil moj odhad. Bol spravny :) Monaco som neoveroval, lebo viem co by som dostal.

Potom prisli na rad ostatne fotos...a samozrejme, steemitworldmap :) Tak som si teda vyfiltroval len tvoje prispevky a priradil podla podobnosti. Niektore dvakrat nech trafim aspon jeden :)

Definitivne tipy:
1.Greece (jedine opisane.. od @rachelssi ako minimalne 50% ostatnych :D)
2.Lithuania (mas tam worldmap posty, inak by som dal Dansko)
3.Costa Rica (mas tam worldmap posty)
4.Spain
5.Dominican Republic (prvy typ bol Cali, kedze viem ze ste tam s @liltammy boli... no vidim ze v Dominikanskej mas post so zapadom slnka...uvidime :D)
6.Slovakia
7.Malta (posty na worldmap, ale neverim ze som fakt trafil :D )
8.Germany (neviem preco ale tu som mal tusak nemecko odzaciatku..predtym nez to tu ludia natipovali...tak som napisal kamosovi Nemcovi a Bingo...)

9.Monaco
10.Costa Rica (Jeden clovek tam vyzera ako aziat, ale nikde v azii niesi na worldmap pinnuty..tak zdvojujem costa ricu aby som aspon jednu trafil..moze to byt ale fakt hocco z ameriky :D)

Som ultra zvedavy kolko som trafil :) Dost ma to inak bavilo :)

A moja foto z Indie 2016:
India0270.jpg

Sort:  

Díky za vzorově vyplněný soutěžní příspěvek, vidím, že jsi to pojal opravdu zodpovědně :) Výsledky se brzy dozvíš :)

Haha fakt som zvedavy :D Neviem sa dockat na tvoj dalsi milestone a dalsiu hru! btw congratz! :)

Díky :) No jako ono to vymýšlení soutěží není fakt sranda, když dnes díky internetu všichni všechno ví :D Jsem zvědavý s čím přijdeš ty u tvého prvního většího milestonu, s tím tempem, co jsi nasadil, to bude za chvilku :)

Co si, sak ja som si prvych nejak 250 SP kupil :D zachvilu 500 SP a pritom skoro ziadni realni citatelia :D