SteemIT TR Whatsapp Topluluğu

in #steemit6 years ago (edited)

Evet arkadaşlar herkes burada birşeyler yazıp , oy bekliyor ve yazılarının üst sıralara çıkması için uğraşıyor.
Bizde ufak bir ekip kurduk ve bunu 100 kişi ile sınırlandırdık.Şuanda 31 kişi olduk ve hesaplarımız açıldı birbirimize destek oluyoruz. Sizde bizim aramıza katılıp bu toplulukta yer alabilirsiniz. Emeklerimizin karşılığını ileride göreceğimize inanıyoruz ve sorgusuz sualsiz efendilik ve saygı çerçevesinde takılacak tüm arkadaşları arımıza bekliyoruz.
aşağıdaki linkten wp grubuna katılabilirsiniz ve twitter adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Whatsapp Grubu
https://chat.whatsapp.com/H2h55GWJlm4LQPoUlo8fZq

Twitter
https://www.twitter.com/onurcinsar

Sort:  

Yeni başlayan hesaplar olarak bu konuda Türkiye de daha öncüleriz sayılabiliriz. Steemit i anlatırken herkese şu anda Facebook diye bir site kurulmuş ve ben sana bunu anlatıyorum, o şekilde düşün diye anlatıyorum.Birbirimizi destekleyerek daha hızlı hesaplarımızın ilerleyeceği muhakkak birlikten kuvvet doğar

Çok güzel bir topluluk oldu gerçekten. Onur hocam ellerine sağlık.

En kısa zamanda inaşşalh güzel işler yaparız.

Güzel bir ekibin içinde bulunmak bana mutluluk veriyor hep birlik de başarılı olacağımıza inancım tam

İçinde bulunmak çok güzel, teşekkürler.

Buradayız bekleriz 👍🏼

Congratulations @onurcinsar! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!