You are viewing a single comment's thread from:

RE: How Can We Improve Steemit's User Retention? (English/Turkish)

in #steemit6 years ago

Çok güzel tespitlerde bulunmuşsunuz.

Ayı piyasasında olduğumuz için Steem fiyat düşüşünü çok büyük problem olarak görmüyorum. Boğaya döndüğünde fiyatı en hızlı yükselen kripto paralardan biri olacağına eminim.

Üyelik onayı konusunda ciddi problemler var. Ben geçen yıl Kasım ayında üye kaydımı yaptım fakat uzun süre onaylanmadı. 1 hafta kadar önce tekrar kayıt yaptım bu defa 3 gün sonra onaylandı. İlk üye kaydımdan 8 ay kadar sonra üyeliğimi onaylatabildim ama çevremde hala üyeliği onaylanmayan ve içerik anlamında önemli katkı sağlayacağını düşündüğüm çok fazla insan var. Üyelik onayı daha kısa sürede olmalı.

Ödül sisteminde yeni üyeleri teşvik etmeye yönelik düzenlemeler yapılması gerektiğini düşünüyorum. Yeni bir üye olarak şu an nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda da bocalama içerisindeyim. Bu konuda en başarılı üyelerden biri olduğunuzu gözlemlediğim için tavsiyelerinizi almayı çok isterim. Geçmiş yazılarınızda yaptığınız tavsiyeleri okudum ama mutlaka yeni tecrübeleriniz oluşmuştur. Gerçekten 5 ay gibi bir sürede katettiğiniz yol muhteşem.

Son olarak, kayıp-unutulan şifre yenilenememesi de çok büyük problem olarak görünüyor. Mutlaka çözüm getirilmeli.

Sort:  

Yazdıklarımın ötesinde bir şey bilmiyorum. Çok çalışmak ve sabırlı olmak gerekiyor.

Teşekkürler. Başarınız, Türk kullanıcıların motive olması adına çok önemli bir örnek. Tebrik eder, çok daha ileri seviyelere ulaşmanızı dilerim.

I am new please support me

contact me i will support you

Hii I just follow u pls follow me back thanks'