You are viewing a single comment's thread from:

RE: Najbolji način za zaradu

Ja vec duze vreme pokusavam da shvatim zasto bi botovi u ovom trenutku i sa ovom vrednoscu SBD-a bili isplativi. Hajde neka me neko ispravi ako gresim u sledecoj racunici. Lazare, izvini sto sam se prikacio bas na tvoj post - nista zlonamerno, samo pokusavam da izanaliziram :)

Dakle:

  • glas od luckyvotes je placen 0.757 SBD
  • Ovih 0.757 SBD je u tom trenutku na marketu vredelo oko $2.9
  • Luckyvotes je glasao i vrednost njegovog glasa je prikazana kao $1.30 (svi znamo da ovo nije tacno, da je stvarna zarada u $ bar duplo veca)
  • Kada se od ovoga odbije 25% i ostalo preracuna u stvarnu payout raspodelu - ovaj post ce zaraditi 0.66 SBD i 0.19 SP
  • Konacna vrednost dobitka po postu ce prema sadasnjem stanju na marketu biti $2.5 (SBD deo) i $0.66 (SP deo) tj ukupno $3.1

Ovo je marginalna zarada od 0.2, ok - nije za bacanje, ali je daleko od 1.5x o kojima svi pricaju.

Posto cisto sumnjam da sam najpametniji ovde - hoce li neko molim vas da mi objasni gde gresim u racunici :)))

Jos jednom se izvinjavam @lazarb1 na ovom grubom i nepozvanom upadu u post :)

Sort:  

Nisu isplativi ako gledaš da li ćeš imati više SBD korišćenjem bota, međutim da bi neko nov na mreži brže napredovao u rejtingu i da mu više ljudi vidi postove, za to su apsolutno korisni...