Berminal! Mutlaka Kayıt Olun

in #steemix5 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba;

Dün yazdığım yazıyı yeterince kişi okumadığını düşünüyorum o yüzden tekrar paylaşma gereği duydum.

PIVOT adında bir uygulama var biliyorsunuz ki hergün 4 BTC'yi kullanıcılarına topladığı puan oranıyla dağıtıyor. Puanlar ya referans ya da kripto paralarla alakalı uygulamaya yazılmış olan kısa yazıları okuyup oylama yaparak puan kazanıyorsunuz. Şuan o kadar çok kullanıcısı oldu ki artık kazandırmıyor o yüzden kayıt olmak mantıklı değil.

Gelelim BERMİNAL'e berminal neredeyse aynı mantıkla çalışıyor fark olarak ise BTC yerine kendi tokeni olan BRM veriyor. Bu ay sonunda borsa açılacak. Kayıt olunca referans numarasını girince 5 dolar değerinde ödül veriyor. Referans numarası girmezseniz 5 doları alıyorsunuz ayrıca günlük 2,5 ile 5 dolar arasında ödül dağıtıyor. Ayrıca referans olursanız 5 dolarlık ödül daha veriyor. Bence kaçmaz bir fırsat ilk girenler kazanacak diye düşünüyorum.

REFERANS: b53b6348

Uygulama google play ve app store'da mevcut oradan indirip kayıt olduktan sonra referans giriyorsunuz.

BERMİNAL

Kaynak

Detaylı kurulum için aşagıya video bırakıyorum ancak referans için benim kodumu girerseniz çok sevinirim.

REFERANS: b53b6348