Tarçınlı Kurabiye Çok Güzel Oldu

in #steemix5 years ago

Merhaba bugün televizyon karşısında film izlerken çayın yanına birazcık tarçınlı kurabiye yaptık. Üstelik yapımı çok basit Margarin, un, ceviz, vanilya ve toz şekerinden ibaret. Üstüne ise toz halinde tarçın ve pudra şekeri yeterli. Malzemelerinin az olması sebebiyle ben çok bir beklenti içerisinde değildim fakat muhteşem oldu. Basit atıştırmalık isteyenlere tavsiye ederim. Fotoğraflar bana ait umarım beğenirsiniz.

Tarçınlı Kurabiye
Tarçınlı KurabiyeTarçınlı Kurabiye
Tarçınlı Kurabiye

Sort:  

Ellerinize sağlık güzel gözüküyor.Görsel açıdanda ilgi çekiyor.

ben neden resimleri göremiyorum ama lezzetli olduğu konusunda şüphem yok

Az önce resimler gözüküyordu şimdi gözükmüyor.Sitenin yeni olması nedeniyle eksiklikler olabiliyor.Bence en yakın zamanda düzeltirler.

Source
Leaving comments asking for votes, follows, or other self promotional messages could be seen as spam.

More Information:

The Art of Commenting
Comment Classifications

Congratulations @rad44! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @rad44! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!