You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podsumowanie gry na steemnova.

in #steemnova6 years ago

Przeglądałem i Twoje planety - gratuluje kilku naprawdę ładnych bitew na HoF. -
W sumie - strategia w tą grę jest banalnie prosta... Oczywiście - mniejszym - jest trudniej - kiedy nie startują w tym samym czasie - ale to nie przesądza o wygranej.
Wiele osób i sojuszy - ma już księżyce - to też wiele zmienia.

Nie mam zamiaru długo prowadzić rozgrywki... Szukam emocji - to pewne je dostanę...
Zainteresowanie ze strony Simerów z D-A-CH wzrosło... niesamowicie...(choć tego się nie spodziewałem)
Szkoda, że dwa razy już jestem o krok przed nimi. ;-)

wojna czy darowizna na złom.png

Trochę śmiać mi się chce, bo taki duży sojusz... a taki śmieszny.

Wszyscy bardzo serio traktują tą grę... a mi pozostała tylko jedna godna zakończenia - bitwa :-)
I więcej... od siebie - nie oczekuje.