Tatil hiç bitmese

in #steempress6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Sayılı gün çabuk geçer derler. Yine öyle oldu, bir hafta olan yaz tatilim başladı ve bitti göz açıp kapayıncaya kadar geçti gitti.


9 gündür uzak kaldığım elimde olsa da 500 gün uzak kalabilsem dediğim işime, şehrime, stresime bir kez daha geri döndüm. Güzel bir tatil geçirdim; ailemle.. Güzel anılar biriktirdim, biriktirdik. Çocuklar küçükken onların hafızalarında tatil ile ilgili güzel anılar olsun istiyorum, ileride hatırlayacakları.

Otel tatilini pek sevmesem de çocukların küçük olması nedeniyle otel tatilini tercih ettik. Hele de her şey dahil otel tatili insanı bir temponun içerisine itiyor. Sabah kahvaltısı, öğle yemeği, akşam yemeği derken sürekli bir saat kaç sorusunu gündeme getiriyor. Gerçi ben pek uymasam da, uyamasam da düşüncesi bile beni yormaya yetti. Bizim asıl derdimiz denizsiz bir şehirde yaşadığımız için denize girmek oldu. Deniz, tuz ve bu arada D vitamini… Çocuklar her ne kadar denizi sevmese de biz onların havuzdan çok denize girmeleri için çaba harcadık. Havuzu her yerde bulabileceğimiz için ve temizliğine de pek fazla güvenemediğimiz için olsa gerek.


Denizi ne sabah ne de akşam bu bir hafta süresinde çarşaf gibi bulamadım. Antalya’da bu dönemde deniz su sıcaklığı o kadar güzeldi ki anlatamam. Ne sıcak ne de soğuk tam arada. Yalnız çok fazla dalgalı idi. Dalga da beraberinde o bulanık görüntüyü getirdi berrak, dibi görünen bir deniz hayal olarak kaldı ki o görüntü benim favorilerim arasında yer alır. Kumsalda taş yok denecek kadar azdı. Taşsız, kumlu bir deniz olması da beraberinde bulanıklığa katkıda bulundu sanırım.

İşin güzel yanı ise hem çocuklara hem de biz büyüklere arkadaş da vardı, beraber gittiğimiz. Bu tatile Kuzenim ve onun çekirdek ailesiyle gittik. Emin olun böyle hem daha çok keyif aldık kendi adıma söyleyeyim hem de çocuklar çok eğlendi. Kalabalık iyi oluyor ya eskiler gibi bir evde 3-4 aile sanırım tam bana göre. Kafa dengi birileriyle vakit geçirmek gerçekten güzel oluyor. Tatilin kötüsü olur mu? Olmaz elbet ama ben böyle çok daha eğlendim. Kalabalık güzeldir, candır. Aynı dili konuşunca hele de...


Yalnız burda şunu da belirtmek isterim ki; yabancı turistler ülkemizin hem bizden daha iyi tadını çıkartıyor hem de bizden daha uygun fiyatlara tatil yapıyor. Bu durum gerçekten benim zoruma gidiyor. Yabancı turistlerin geldiği fiyatlara gayet de ülkemizden pek çok tatile gidemeyen vatandaşlarımız gidebilir. Yurdumuza döviz girişi, dış turizm falan düşünmüyorum bu saatten sonra. Güzel ülkemin güzel insanları bu güne kadar tatil yapamayan insanlar varken… Onların yerine yabancı turist görmek istemiyorum.

Bu tatil süresince de sanırım detoks diyorlardı ismine İşte ben de internet, telefon, vs teknoloji detoksu yaptım. Kimseyi ne aradım, ne de sordum ne de internette vakit geçirdim. Sabah telefonu odaya bırakıp bir çıktıysam akşam geldiğimde bile bakmadım. İş için arayanlara bile dönmedim. ( bu cesareti nerden buldum bilmiyorum ama; tatildeydim ve kimsenin beni rahatsız etmesini istemiyordum açıkçası) Şu tatil hiç bitmese ne olurdu?

Çocuk demek etkinlik, vakit geçirebilecek uğraşı bulmak demek olduğu için, tatil sonrasını da düşünmek gerekti. Bu nedenle evde yapacak bir şeyler ararken deniz kenarından kıyaya vurmuş, üzeri düzgün taşlardan ve kırılmamış sağlam deniz kabuklarından topladık ki gelince "taş boyama" ve deniz kabuğundan "kolye" yapalım diye. Neredeyse bir kovaya yakın topladık. Bakalım zaman bulursak ve ilham da gelirse sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum yaptıklarımızı.

<hr>

Hoşçakalın…

Bir sonra ki yazım da görüşmek üzere.


Posted from my blog with SteemPress : https://agememnon.timeets.xyz/2018/07/27/tatil-hic-bitmese/

Sort:  

thank you for sharing :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by agememnon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

WARNING - The message you received from @fatimaah is a CONFIRMED SCAM!
DO NOT FOLLOW any instruction and DO NOT CLICK on any link in the comment!

For more information about this scam, read this post:
https://steemit.com/steemit/@arcange/phishing-site-reported-steem-link-premium
https://steemit.com/steemit/@arcange/anti-phishing-war-the-crooks-continue-their-bashing-campaign

If you find my work to protect you and the community valuable, please consider to upvote this warning or to vote for my witness.