SEVGİDE YOLCULUK - 2

in #steempress6 years ago (edited)

sevgi-uzerine-5-ingilizce-kelime-42781-4403660069.jpg

Aşkın büyülü dünyasına devam edelim. Bu yazımda da sevdiğim kişiyi bilinmeyene yolculuk yapacağım. Benim için sevdiğim kişi bir başka muhteşem aşk hikayesi sevdigım kişiyle tanışırken başlıyor. Bu yazımda yine sevgide yolculuk başlığını eklemek istedim buda herkesin dünyasına hayatlarına katlanmak ve bu onların kalbindeki sahibi olan aşk ilişkilerine sahip olabilmeleri için çok güzel tüyolar bırakmak istedim. Bu yazı iki insan arasındaki ve uzun ömürlüğü ile sonsuz aşk tutkusunu ve sevgi yolculuğunu her zaman nasıl canlı tuttuklarını anlatmak istiyorum. Bu sevgi yolculuğuna başladığım zaman. Bağlantılı iki ruh arasındaki uzun ömürlükten bizi aşk hikayelerine benzeten bir o kadar da nasıl bu sevgi yolculuğun bitmediğini anlatmak istiyorum. Sevdiğim erkek hatıtlandığında her bir kalp atışımda ve ruhumda yenileniyor. Sözlümle yaşadığım ve onunla her gün devam ettiğim bu sevgiyle karşı karşıyayım. Sevguyi ne kadar anlatsamda bitmez ki. Bu dünyada hepimizi içine alan bu evren her zaman kontrolsüzce sevdim onu. Burada insa lar arasında özgürce hareket eden aşkı yaşıyoruz biz. Dışarıdaki bu bağlantı bizim sevgimizi bekliyor adeta. Ve biz bu şekilde hayatı sonsuz bir şekilde, huzurlu bir şekilde ve mutlulukla dolu dolu yaşıyoruz. Aslında insanlar da bu aşkı bulduğunda ve bu sevgi yolculuğu bağlantıyı yaptığında onlarda bilecek sevgi yolculuğunun hiç bitmeyeceğini. Şu anda tüm bu dünyanın değişiyor olduğunu biliyoruz. Ve sonsuz sevincin hep yeni bir hayatının da başlayacağına inanmayı insan. Bu yazılarımda sürekli aşkın hep iyi gittiğini sòylemem pek doğru olmaz illaki tartışmalar da oldu zamanında. Tartışnalar yaşandığı zaman bu askimızın kaybından korkuyordum. Böyle sanki dünya cansız bir sonla bitecek gibi oluyordu. Sanki rüzgarda toz gibi kül olmak, sanki zamanda da mekanda da yönümü belirleyen kimsenin olmadığın öğrenirdim hep. Ama çok şükür ki öyle tartışmalarımızuzun sürmez bile. Ve hayat şimdiye kadar ve şu anda bana yapılmış en iyi bir insan kendisi. Ve her zaman onu hep sevdim ve hala da çok seviyorum. Ve sizlerde sevgi yolculuğuna bir yerden başlayın mutlu olun.


Posted from my blog with SteemPress : https://gamzeninblogu.000webhostapp.com/2018/06/8-2
Sort:  

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı