SEVGİDE YOLCULUK

in #steempress6 years ago (edited)

aşk.jpg

Sevgi ve sevginin sürekli şu anda da olduğu gibi var olanıyla ve sevginin tüm topluma hatta tüm dünyaya yayılmasını söylemektedir. Sevginin heryerde de var olacağını da öngörülmektedir. Sizlere bugün sevginin ne kadar güzel olduğunu ve sizi dünyanın 4 bir yanında ki bu duygu ve düşüncelere istekli olmak yani ilham vermek gibi seyir oluşturmaktadır. Hayatımızdaki yolculuk boyunca bir çok kalbe dojunarak dokunmak için sevgi dünyaya getirecek sonra tutku getirecek aynı zamanda romantizmle dolu bir dünyaya getirmektedir. Umarım ki sizlerde bu sevgi yolculuğunuza sevginin tadını çok güzel bir şekilde çıkarırsınız. Bu konuyu seçmemin sebebi yakışıklı sözlümün yeni aşk hayatımıza hoş karşılanmasıdîr. Ben ger yeni ğune onunla başladığım için çok şanslıyım. Ve her günün başlangıcından olan romantizm ve mutluluğun her gününü bana vermesi de beni ayrı bir mutlu etmektedir. Birlikte geçirdiğimiz mutluluğun her günü çok başka. İkimizin sevgi cennetinde tüm bu yaşantılarımızın ve özelimiz için paylaşacağım biridir. Tüm dünya boyunca zamanın ya da doğanın veyahutta mekanın bir çok unsurundan sevgimiz bizi karşılaştırdı. Sevgi gerçekten de sevdiğim bir şeydir. Ayrıca gerçek anlamda da inanılmazdı. Sevginin ne kadar güzel olduğunu aynı zamanda da bizim birbirimize olan bu aşk bu sevgi ve bu sevgiyi hissederken kalbini kilitli tutmak için beni iyi bir şekilde motive ettiğini söylememin sihirli ve tatlı bir yoludur aslında. Aşkım benim bütün yaşantım boyunca sonsuzluk olarak kalbimde. Umuyorum ku hayattaki sizlerde sevgi yolculuğunuzun tadını cıkartırsınız. Ve Umarım ki birbirini seven insanlar yeni mutluluk, sevgi ve aşkta ilham verir.


Posted from my blog with SteemPress : https://gamzeninblogu.000webhostapp.com/2018/06/sevgide-yolculuk