Trezeşte-mă

in #steemromania6 years ago

Trezeşte-mă din vis ca să-ţi prescriu
Reţeta unui vers trandafiriu
Într-un amurg de toamnă purpuriu
Pe muzica unui acord pretimpuriu.

Trezeşte-mă din vis ca să-ţi descriu
Cum ar fi fost de n-aş dormi-n sicriu
Crezînd că dintre toţi doar eu sînt viu
Cu versurile mele de palavragiu.

Trezeşte-mă cît încă nu e prea tîrziu
Din visul ăsta mult prea cenuşiu
În care moartea e un vast pustiu
Şi sufletul un vîrtecuş portocaliu.

Trezeşte-mă că vreau să mor de viu
Să mă iubesc, să mă iubeşti liliachiu
Ca pe un înger foarte străveziu
Ce s-a-ntrupat în visul tău zglobiu !

Sort:  

You got a 13.10% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @dumnezescu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server