You are viewing a single comment's thread from:

RE: HF20 – STEEM update – ce este și de ce vorbește toată lumea despre el?

in #steemromania5 years ago (edited)

Buna seara, dragilor! Sunt un boboc ratacit, de-o zi, dar pensionara ... :))) v-am gasit cu greu ... l-am gasit si pe Madalin, dar nu stiu cum sa intru in aceasta comunitate? ... Sincer, nu inteleg mare lucru din toti termenii tehnici din postare si nici nu am venit aici pentru castiguri, ci ca o alternativa la alte retele, despre care mi s-a vorbit ... evident ca voi pune umarul sa-i ajut, asa cum pot, prin aprecieri, pe romanii mei ... domeniile mele sunt mai diferite, dar am observat ca mai sunt persoane cu preocupari ca ale mele ...
Inca nu m-am familiarizat cu regulile si cum este conceputa aceasta retea si, de aceea, va rog sa fiti ingaduitori ... nu stiu nici macar unde voi primi notificari, daca veti avea bunavointa sa-mi raspundeti ...
Toate cele bune! <3