Shopfit.ro- criptomoneda magazinelor online

Salutare, long time no see.
Vineri e ziua mea onomastica si m-am gandit sa fac public pana atunci proiectul din care fac parte ca si co-founder.

E pe blockchain (obviously) si vine ca o metoda de plata complementara pentru magazinele online.

shopfit logoo.PNG
Se numeste Shopfit si este un utility token creat din nevoia de a remedia cateva "defecte" din zona de e-commerce: neincrederea, plati intarziate, comisioane ascunse, etc.

Avand la baza tehnologia Blockchain, Shopfit ofera siguranta datelor, anonimat, confidentialitate si transparenta tranzactiilor.

Pe https://store.shopfit.ro/ poti afla toate detaliile despre moneda, despre magazinele online in care poate fi folosita momentan si despre tombola cu 1M (un milion) ShopFit drept premiu (echivalentul a 1 000 000 lei noi).

Vreau sa te invit sa intri pe site si sa te plimbi pe acolo, sa vezi daca iti place si, daca raspunsul este da, sa cumperi 70 de criptomonede (echivalentul a 70 lei) si sa devii ambasador. Aici sunt mai multe detalii despre beneficiile ambasadorilor: https://store.shopfit.ro/ambasadori.php

Dupa cum cred ca stii deja, eu am o gramada de argumente pentru criptomonede asa ca, daca ai nevoie de mai multe detalii despre avantajele folosirii lor, stii unde sa ma gasesti!

Iar pentru a fi la curent cu dezvoltarea proiectului da un like +share la pagina https://www.facebook.com/shopfitro

Deja am inceput perioada de private sale, fapt ce ne ofera un boost de energie pentru viitor.

Va tin la curent cu info in postarile viitoare.

With love, Gabi:)