You are viewing a single comment's thread from:

RE: Selecție Articole pentru Vot @anomadsoul - 22-27.05.2018

Vrei, nu vrei, bei Gheorghe aghiazmă :)))!

Acum, lăsând gluma la o parte, apreciez enorm faptul că postarea mea se află în această listă. Mai puțin din cauza votului primit,( care de altfel mi-a făcut ziua mult mai frumoasă, chiar dacă nu am bănuit nici o clipă motivul, că de, e marți azi ;).) dar mai mult dintr-un alt motiv, mai puțin cunoscut :D.

Mă rog, incerc să spun mulțumesc mult pentru toată munca depusă de către echipa din spatele proiectului și felicitări pentru flexibilitate. Serios, nu-mi iese aproape niciodată 😅.

P.S. Foarte profi postarea asta, pe cine mituiesc cu niste vișine (căpșunile s-au terminat) să mă învețe și pe mine :D?

P.S.2. Asta cu mulțumirile îmi dă rău bătăi de cap, mă simt ca la Oscar.

Mulțumesc @laviniatherapist pentru nominalizare, tre' sa dau o bere sau ceva. Fără tine nu ajungeam aci' pe podium. Așa, am mulțumit echipei, cine mai este? Mulțumesc celui care o făcut posibil proiectul ăsta, bună treabă, să mai faci din astea :).

Gata, nu mai am mulțumiri, o scăzut PowerMultumirile sub nivelul critic, trebuie să se încarce.

Sort:  

Eee...vezi ca uneori regulile te duc pe podium ? 🤗😂