wizja klepania samochodu miesiąc po zakupie strasznie mnie załamuje :/ #zalesie

in #strimi-stream6 years ago

Kupiłem sobie miesiąc temu pierwsze auto. Strasznie o nie dbam, nie parkuje pod drzewami co by gałąź nie spadła podczas wiatru, unikam parkingów na których ktoś może mi obić lakier drzwiami. Szukając wolnego miejsca na parkingu biorę pod uwagę tysiące czynników. Dzisiaj wracając z pracy autentycznie się załamałem. Rzuciłem okiem na parking i moją czarną strzałę. No i
jakiś koleś land roverem zgniótł mi pół maski swoim kołem zapasowym (takim umocowanym na tylnej klapie)... szczeście w nieszczęściu, że nawet tego nie zauważył. Policja go namierzyła i oświadczenie poszło w ruch. Ale wizja klepania samochodu miesiąc po zakupie strasznie mnie załamuje :/

#zalesie

Sort:  

@kamilowski cóż ja po miesiącu miałem stłuczke z mojej winy i moją królową musiałem poskładać podczas gdy w portfelu pusto bo dopiero go kupiłem i to jest dramat

Wspólczuje zniszczonej maski. Ale nie popadaj panike, to tylko rzecz :)