E-sport, blockchain, kryptowaluty. Tym zajmować się będzie firma, w której pracować ma Anna Streżyńska

in #strimi7 years ago

Kinguin zamierza mocno inwestować w polski e-sport, technologię blockchain oraz stworzyć własną kryptowalutę – koronę. W rozwoju firmy ma pomagać Anna Streżyńska, była minister cyfryzacji.


Posted on Strimi.it

See the full content E-sport, blockchain, kryptowaluty. Tym zajmować się będzie firma, w której pracować ma Anna Streżyńska


Sort:  

Po nabyciu doświadczenia z nowinkami technologicznymi mogłaby wrócić na stanowisko ministra cyfryzacji.

Wywalili ją właśnie za to, że jest za dobra do tej (partyjnej) roboty. To był najprężniej rozwijający się, i działajacy departament, a w sumie całe ministerstwo. Widocznie Morawiecki zwęszył, że tam będzie kaska to ulokował swoich,....niestety :/

Nie ładnie ją i jej zespół potraktowali, więc tak naprawdę to pewnie nigdy już nie wróci do Ministerstwa.

To nie od zespołu zależało (tak mi się wydaje przynajmniej), tylko przychodzi nowy władca i wstawia swoich ludzi, bo "im przeca obiecałem" .... także stanowiska za lojalność, a nie za rzetelność i merytoryczność

Chodziło mi o to, że ją oraz jej zespół zdymisjonowano (nie przez zespół :P), a przez kogo to wiadomo.

ah, za szybko przeczytałem :D
Zgadza sie :) No właśnie nie wiem co z jej zespołem, czy w ogóle też ich wywalili .....