TANAN

in #sunset2 years ago

258868340_311365647473143_7460351132121114137_n.jpg

Adunay mga adlaw nga gibati nimo nga labi ka madasig, dili mapugngan, determinado…mga adlaw nga gibati nimo nga imong ilansang ang TANAN.

Ug adunay mga adlaw usab nga mobati ka nga ubos, ingon, wala sa kinabuhi ug wala ka madasig sa pagbuhat bisan unsa.☹️

Ako adunay kini nga adlaw kagahapon.

Domingo kanunay ang akong oras sa pagsulat - ug gipaabut nako ang daghang gikan sa akong kaugalingon nga magpakita ug hingpit nga naa sa akong gibuhat. Sa miaging mga hinapos sa semana, makagugol ako ug mga oras ug oras sa pagsulat ug gibati nga naghinamhinam bahin sa akong bag-ong sulud.

Apan kagahapon…kagahapon wala gyud ko madasig. Sa pila ka rason, ang pagsulat wala makadani kanako ug sa baylo nag-browse lang ako nga walay paghunahuna sa youtube nga nagtan-aw kang Mr Beast lol - literal nga makabalda sa akong kaugalingon ug makalingkawas gikan sa angay nakong buhaton.

Karon ania ang butang:

Adunay kanunay nga kini nga matang sa adlaw, akong mga higala.

Ug ang akong nakit-an nga makatabang kung naa nako kini nga adlaw mao ang PAGBATI LANG. Ilha lang ang gibati nga ubos nga ingon niini. Ayaw paggahin ug daghang oras sa pagpangatarungan sa "unsa na", hinunoa pasayloa ang imong kaugalingon ug magpadayon dayon.

ENJOY hinuon ang adlaw.

So gahapon, oh day-off ko sa pagsulat. Nagbasa ko. Nanglimpyo ko sa balay, naminaw ug maayong podcast. Nindot kaayo akong adlaw.☀️

Sayo karong adlawa, nakamata ko nga adunay dili mapugngan, determinado ug madasig nga kusog pag-usab. Nakasulat ko, nakamugna ug nakaprodyus sa akong umaabot nga video sunod semana. Oh sus, malipayon akong gibati karon!😎

Sa sunod nga feeling nimo ubos ka, kabalo ka unsay buhaton.💛

Sort:  

Congratulations @chrismadcboy2016! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 4 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Christmas Challenge - Offer a gift to to your friends
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!