Сузірʼя тілець міф.

in #tauruslast month (edited)

Найчастіше Тельця асоціюють із Биком, який викрав Європу. Як свідчить легенда, бог Зевс побачив царівну Європу. що грала зі служницями на березі, і закохався, вбитий її красою. Тому він перетворився на гарного білого бика і опустився на землю. Він був такою мирною картиною, що служниці почали гладити його, а Європа сіла йому на слину. Зевс несподівано пустився вплав, доставивши Європу, нарешті, на острів Кріт, де оволодів нею. Вона народила йому трьох синів і отримала від царя богів три подарунки - влучний спис, безжальний собаку і бронзову людину, що відганяла незнайомців.

ДЖЕЙМС Р. Льюїс - ЕНЦИКЛОПЕДІЯ АСТРОЛОГІЇ

На Вікіпедії пишуть, що імʼя Європи перекладається з фінікійського як - захід.

Іноді мені здається, що моє життя повʼязано з цією стороною світу 😂

Тому для мене таке відкриття є досить цікавим.

Спеціально для написання дописів я купувала словник латинської мови, тому я вирішила а чого б, не пошукати це слово там ?

Словник брала б.у, він старше за мене і він на російській.

Судячи з ось цього тексту -


латинсько-російський словник

Це слово і в латинській мові здається повʼязане з стороною світу.

На цьому в мене майже закінчуються цікавинки про сузірʼя тільця.
Звісно ще можна написати про Плеяди багато чого та Гіади.
Та це треба робити в окремому дописі…))
А за цей міф лише додам , що - назва острову Кріт перекладається як біла глина.
Може це колись комусь зрезонує.

💡
ДЖЕЙМС Р. Льюїс - ЕНЦИКЛОПЕДІЯ АСТРОЛОГІЇ
Wikipedia
Латинсько-російський словник

Sort:  

Nice vibe

😍 Thanks you.

Your welcome please follow my hive account for more update

Цікава стаття. Раніше не знав цієї інформації. Цей міф демонструє силу та хитрість Зевса, а також вплив богів на життя людей у грецькій міфології. Я останнім часом цікавлюся міфологією і мені було важливо дізнатися про https://www.konspirologiya.com.ua/levitatsiia для загального розвитку. Він також підкреслює значення та символіку бика в культурі і астрології, пов'язуючи його з Тельцем.

Дякую за коментар.
Мені приємно це чути 💞