Mendapat Free Steem dengan bermain Game DrugWars!

in #teammalaysia5 years ago (edited)

IMG_20190216_065412.JPG

Hello fellow Steemians? Apa khabar semua? Saya harap anda semua berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja.

Hari ini saya ingin memperkenalkan satu game yang sedang hangat diperkatakan di Steem Blockchain iaitu DrugWars

Thank you @drugwars team for this wonderful games!

Terdapat juga beberapa Steemian yang saya kenal sedang bermain dengan game ini iaitu @beverlyjoe, @bboyady dan @bitrocker2020.

DrugWars

Anda hanya perlu menjaga dan meningkatkan pengeluaran Dadah, Senjata dan Arak di gudang atau premis anda. Selain itu anda boleh berjuang atau merampas dadah daripada pemain drugwars yang lain.

Yang paling best dalam game DrugWars adalah, anda boleh mendapatkan Steem dengan hanya bermain game ini.

IMG_20190216_114731.JPG

Setakat ini, saya akan mendapat
0.250 Steem dalam sehari

Semakin banyak pengeluaran dadah di gudang anda, semakin banyak Steem yang akan anda dapat dalam sehari.


Dadah yang terhasil boleh digunakan untuk levelup premis dadah. Sekiranya anda ingin mendapatkan keuntungan steem dengan cepat, anda boleh menggunakan steem untuk upgrade premis bangunan dadah di game ini.


p/s: Anda boleh bermain game ini secara free dan boleh mendapat steem. Anda juga boleh invest steem untuk bermain game untuk mendapat keuntungan yang cepat dan banyak. Semuanya terpulang kepada anda. Bermainlah dengan bijak!

IMG_20190216_115255.JPG

Semakin tinggi level premis dadah, semakin banyak pengeluaran dadah yang anda dapat dalam sehari.

Sekiranya anda takut dadah anda dicuri atau belum cukup untuk upgrade premis dadah, jangan risau kerana anda boleh invest drugs untuk mendapatkan Steem di dalam game ini. Sila lihat gambarajah dibawah.

IMG_20190216_114003.JPG

Setakat ini saya invest 950 drugs dan berkemungkinan besar akan mendapat 0.252 steem setelah habis masa (dalam 24 jam)


Sungguh mudah kan? So, apa tunggu lagi? Marilah kita bermain bersama-sama dengan game ini. Klik disini: DrugWars

Pendapat saya tentang game

DrugWars

Saya baru sahaja bermain game DrugWars hari ini dan saya telah menggunakan sebanyak 7.354 Steem untuk upgrade premis dadah di account saya. Setakat ini saya telah mendapat sebanyak 0.304 Steem!

IMG_20190216_110510.JPG

0.272 = dari pengeluaran dadah dalam sehari.
0.032 = dari investment dadah.

Kemungkinan besar ada diantara anda yang merasa ragu-ragu dengan game ini setelah melihat steem yang saya gunakan dan nilai steem yang saya perolehi dari game ini. Seperti yang saya jelaskan tadi, tujuan saya menggunakan steem dalam game ini supaya saya dapat upgrade/levelup premis dadah dengan cepat dan seterusnya dapat mengumpul dadah dengan banyak untuk meng-upgrade / levelup premis dadah! Saya percaya setelah saya bermain dalam masa sebulan, saya akan mendapat pulangan Steem yang banyak :)

Terus terang saya katakan bahawa, Steem yang saya perolehi daripada bermain dengan game ini lebih banyak daripada Steem yang saya delegate Lol...


Jangan tunggu lama-lama, Jom main

DrugWars

DrugWars

DrugWars

DrugWars

Stay tuned...
Saya akan terangkan info lebih lanjut dan akan menulis cara-cara saya bermain game ini di post yang akan datang!
Terima kasih kerana sudi membaca post ini :)

Sort:  

This post has been curated by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Detail betul sis. Great job..

Posted using Partiko Android

Tqtq hahaha...
Sy baru mula main hari nie, jam 3 pagi lapas nampak massage @beverlyjoe di whatsapp tanya ko pasal nie game.. Apa lagi... trus sy p main..😂😂

Ya. Senang ambil duit lagi. Saya lebih galakkan masukkan duit ke dalam, lebih cpt nampak untung

Posted using Partiko Android

Kau pun main juga?

Posted using Partiko Android

Ya... Baru mula.. Haha

Hi @arwine!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 1.763 which ranks you at #31251 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 208 contributions, your post is ranked at #170.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • The readers like your work!
  • Try to improve on your user engagement! The more interesting interaction in the comments of your post, the better!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arwine🎗 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.