You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Mama, jede mi se nešto slatko!" Kako nadmudriti mališane? Slatka priča o večitoj borbi između roditelja i dece :) + recept za sutlijaš!

in #teamserbia6 years ago

Hahaha, divna prica sa divnim anegdotama Snezo :) A Vuk je pametnica nevidjena ...
O sutlijasu da ne pricam kao o mojoj najomiljenijoj poslastici. Najlepsi mi je kuvao moj cika Milutin, otac bivseg decka ...Nista lepse nego kad ga veceram recimo, posto stavljam jako malo secera u njega.
ps - Za raliku od mog brata koji je bio..sta ima slatko? misleci naravno na kupovne slatkise, ja sam bila tip - Sta ima da se gricka majciki?
Odgovor je uvek bio sa osmehom--Evo ti moji nokti :)

Sort:  

Hahahah, joj odrastanje je prepuno anegdoda @jungwatercolor:D Vukove fore sam morala da zapisujem da ih ne zaboravim, a ima ih puno. Mogla bih još postova na tu temu da napišem :) Inače obožavam dečije fazone i fore i kako oni gledaju na svet. Najžešće mi je bilo kada je ilustrovao pesmu "Ankica ovce čuvala, kraj njih je mlada zaspala." Nartao mladu sa sve venčaciom kako spava na livadi međ' ovcama i raščupanu Ankicu sa sve znakom pitanja iznad glave :D:D:D Mali genijalci :) E, ima ljudi koji su specijalisti za određenu hranu, možeš da uzimaš recept od njih i da gledaš kako prave nešto, ali nema šane da ti ispadne tako dobro.