winter clothes

in #teamukaine2 years ago

Вже скоро зима і потрібно бути готовим до холоду. І перше питання в мене стало в що одягнути сина, як правильно вибрати одяг. Я зупинилась на двох виробниках одягу це Reima і на її лінію Lassie by Reima. Дуже класний виробник зимового одягу, речі дуже якісні та теплі. Саме головне, що речі дуже зручні особли це важливо для малечі, коли дитина почала тільки рухатись одяг повинен бути зручний. Довго думала брати комбінезон чи комплект.
Свій вибір я зупинила на полу комбінезоні з курткою Lassie by Reima. Вибрала цей комплект, перше була гарна ціна і гарний на вигляд. Коли отримали свій костюм, я була в захваті від якості і зручності. Дитина якій рік і три місяці дуже зручно себе почувала, за що я переживала.

img_3368.png
Ось так виглядає комплект від Lassie by Reima

До комплекту ми замовили набір шапка, хамут та рукавички.

img_3462.jpg