Przeróbka pieca akumulacyjnego #2 - Spawanie

in #tech7 years ago (edited)

 Znam już wielkość finalną pieca, będzie to 76 cm szerokości, 50 cm wysokości i 29 cm głębokości, do tego dojdą kółka do łatwego przemieszczania.

Co zrobiłem w weekend:

  1. W pierwszej kolejności spoiłem cegły aby się nie rozpadły. 
  2. Po docinałem profile na wymiar szkieletu zewnętrznego.
  3. Zespawałem szkielet razem z koszem na cegły.
  4. Zamontowałem przegrodę oddzielającą część elektryczną od części grzejnej.
  5. Zamontowałem wentylator do obiegu wymuszonego.
  6. Przykręciłem część poczycia zewnętrznego.

Spawy dla ekonomi wykonuję elektrodą, nie muszą być ładne, ważne żeby były mocne. Większość materiałów wykorzystuję ze starego pieca.
Mała galeria z wykonanych prac:

Sort:  

Miec taki warsztat- marzenie! Super sprawa

Garażyk na działce. Taka kiszka 10x3m

Bardzo jestem ciekawy efektów końcowych :)

Congratulations @kodzin! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!