Top 5 najlepszych telefonów.

in #telefon7 years ago (edited)

Jest to seria, w której zamierzam wymieniać różne rzeczy takie jak TV, telefony, internety, gry itd.

  1. Samsung galaxy s8
    Image of samsungs8
  1. Iphone 7
    Image of iphone

  2. Samsung galaxy s7
    Image of samsungs7

4 . Asus ZenFone Zoom S
Image of iphone

  1. Huawei P10
    Image of iphone
Sort:  

A jakie są kryteria wyboru tych akurat telefonów? Cena? Jeśli chodzi o cenę, to pewnie są i droższe :) A te? Od ok. 2 tys. zł do ponad 4 tys.... taniocha :) I na pewno dla każdego :)

:) Proponuję, nawet, kupić dwa :) Jeden na codzień a jeden na niedzielę :)

Subiektywny wybór, tak podejrzewam.

A ja mam Lumię 950 i na nic jej nie zamienię! :P

Każdy telefon jest dobry :-)

Nieprawda, nie każdy - -proponuję trzymać się z daleka od telefonów Kruger&Matz z systemem android 5.0 lollipop. Ja kupiłam i to były dosłownie pieniądze wyrzucone w błoto!

To prawda :)

Tak z innej beczki, udostępni mi pan u siebie ten post? :-)

@masternw jak piszesz po polsku to koniecznie w pierwszej koleności dawaj tad 'polish' będziesz mógł liczyć na wsparcie polskiej społeczności. No i koniecznie zapisz się do czatu #polish. Link masz w menu, na górze, po prawej na swoim profilu.

Jakie jest kryterium "najlepszości"? Ah, coś numeracja ci całkiem wysiadła. Najlepsze jest na górze czy na dole?

Kolejność losowa.