You are viewing a single comment's thread from:

RE: neviem vymazať tento post

in #tematydne6 years ago

Ahoj, to už by bylo škoda mazat, když už tu máš ty upvoty :-)
Jak píše @pipiczech, neměl jsem zpětnou reakci, tak jsem nominaci na poslední chvíli změnil, ale asi bude dobré si text ponechat a použít, až tě někdo v budoucnu nominuje, třeba zrovna @petrvl :-) uvidíš.
Mimochodem, je nějaké nepsané nebo psané pravidlo, kdy se téma týdne vypisuje? Logicky mě napadá pondělí?!?

Sort:  

ja som úplne cítila, že sa nestihnem vrátiť a spôsobím nejakú zlobu už keď som si to pred týždňom prečítala a uvedomila si ako ďaleko sa nachádza môj steemit password..:D super ale je, že aspoň @pipiczech dokázala narýchlo zareagovať! :)

fuu, ja vlastne ani neviem ako celé toto #tematydne vzniklo, ale za moje krátke pôsobenie tu som usúdila že áno, pondelok.