You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ogień twym Bogiem , taniec nalogiem sprzęt postawą a plucie zabawą #42 tematygodnia

Stworzyłam swój pierwszy post na ecency, w którym zawarłam właśnie taniec z ogniem.
Dla mnie kuglarstwo jest mega otwierającym na siebie samego, ekspresję i te triki do ogarnięcia, ach to jest sztos!
Weszłam na główna stronę ale stiwrddzialam ze nie ma nic ciekawego, a że nie ogarniam jeszcze jak dokładnie to działa ile mogę polubień dać oraz komentarzy, stwierdziłam że trzeba znaleźć coś sensownego.
I wpisałam #fireshow.
Fajnie ze rozpisałaś poszczególne aspekty, o które jest wiele pytań.
A jak teraz w twoim życiu z ogniem?
Będę też za jakiś czas dodawać post o tej tematyce ale z zupełnie innej strony. Więc zapraszam już za wczasu :)
Daj mi proszę znać czy dobrze ogarnęłam i zagłosowałam u Ciebie. Bo serio mega w tym jeszcze raczkuje haha
Pozdrówki