Postanowienie noworoczne

in #tematygodnia6 years ago

Hej!
Jak już wiecie studiuje pielęgniarstwo na 3 roku. W związku z czym zbliża się okres dla każdego studenta bardzo niekorzystny- sesja. Jako pilna studenta zaczęłam powtarzać materiał już w święta. Wychodziło mi to z różnym skutkiem. Dodatkowo muszę napisać pracę licencjacką na temat: " Opieka pielęgniarska nad pacjentką z astmą oskrzelową i alergią - studium przypadku".

26510747_1816281928417239_1165578564_o.jpg

Moim postanowieniem noworocznym jest napisanie świetnej pracy licencjackiej (trzymajcie za mnie kciuki :) Dlatego postanowiłam kupić sobie kalendarz i rozpisywać w nim wszystkie moje zajęcia, aby o nich nie zapomnieć i wykonać na czas.

26539948_1816281918417240_2089849686_o.jpg

Podsumowując moim postanowieniem noworocznym jest napisanie pracy licencjackiej, zdanie egzaminów oraz UWAGA! umocnienie miłości z moim wspaniałym chłopakiem.

Życzę Wam kochani, abyście trwali w Waszych postanowieniach noworocznych.

Sort:  

Dobre postanowienia, też przerabiałem niedawno prace licencjacką i była to katorga. Powodzenia :)

Bardzo fajne postanowienie. Życzę powodzenia :)

3mamy kciuki 😉 witaj na Steemit ☺️

Powodzenia w realizacji planów

Trzymam kciuki. Powodzenia!