Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #7: podsumowanie i głosowanie

in #tematygodnia7 years ago (edited)

Termin publikowania wpisów do temaTYgodnia #7 minął z końcem niedzieli. W tym odcinku pojawiło się REKORDOWO 33 (!) nowe wpisy (a łącznie w Tematach Tygodnia już 135!) bardziej lub mniej inspirowanych wylosowanymi tematami. Dziękujemy wszystkim autorom za udział i mamy nadzieję na kolejne posty - niedługo rozpocznie się kolejna edycja temaTYgodnia #8.

Wpisy z temaTYgodnia #7

Ułożone alfabetycznie według nazwy użytkownika w ramach każdego tematu.

Temat 1: Muzułmański Cmentarz Kaukaski

Temat 2: Ignaz von Born

Temat 3: Ja i moje hobby

RIposty

Głosowanie i nagroda

Pozostało nam jeszcze wytypowanie autora najlepszego wpisu/ów.

Zasady głosowania są proste:

  • liczą się wyłącznie głosy od ludzi z polskiej społeczności,
  • każdy może oddać łącznie 3 głosy: pierwszy głos za 3 punkty, drugi głos za 2 punkty i trzeci głos za 1 punkt,
  • głosy oddaje się na posty z powyższego spisu,
  • każdy na jeden post można zagłosować tylko raz,
  • poprawnie oddane głosy to podanie tytułów, linków lub opisów postów (może być z uzasadnieniem, ale nie musi),
  • wygrywa użytkownik z największą łączną sumą punktów ze swoich postów,
  • nie można głosować na siebie,
  • głosowanie kończy się wraz z końcem niedzieli.

Proszę nie głosować z wielu kont, o ile takie się posiada. Jeżeli ta forma się nie sprawdzi, będziemy ją odpowiednio modyfikować w kolejnych edycjach.

Wyniki temaTYgodnia #6

Głosowanie zostało zakończone. Została podjęta decyzja, że od teraz będzie ogłaszana jedynie pierwsza trójka, podium, żeby reszcie uczestników nie było przykro z powodu mniejszej liczby zdobytych głosów. Punktacja finalna wygląda następująco:

Gratulujemy wszystkim uczestnikom i dziękujemy także głosującym! Transfer dla @grecki-bazar-ewy zostanie niedługo wykonany.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez Jannoon028 / Freepik.

Sort:  

"żeby reszcie uczestników nie było przykro z powodu mniejszej liczby zdobytych głosów"
:D

A to ci niespodzianka :)
Tak się składa, że wczoraj miałam urodziny, 1 miejsce w naszej cotygodniowej zabawie to wspaniały prezent, za który serdecznie dziękuję całej polskiej społeczność :)

Gratulacje. Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin.

Dziękuję pięknie :)

Happy birthday Ewa! Sto lat! 🎂

Dziękuję Ci bardzo :)

Zimowy z Ciebie ptaszek. Ćwierkaj STO lat !

Dzięki :) Ćwierkam tylko wtedy jak mi jest ciepło :P

Ode mnie punkty idą do:
3pkt @lugoshi "Karaibskie" reminiscencje
2pkt @bowess Cmentarze mojego miasteczka
1pkt @kambrysia Ręcznie robiony Krasnal domowy

3 pkt - @bowess Cmentarze mojego miasteczka
2 pkt - @marszum [temaTYgodnia][Gry] Edward Kenway to nie mój Assassin!
1 pkt - @lugoshi [temaTYgodnia] #7 --> "Karaibskie" reminiscencje

Dziękuję bardzo!

3 punkty: @pdj85coexist [temaTYgodnia]#7 "...A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei, jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec!"

2 punkty: @jestemkioskiem "Jestem Mordercą" - polski film, który został moim ulubionym tego roku.

1 punkt: @ines95 Tematy Tygodnia #7 Wywalczone hobby!

Było baaaaardzo ciężko. Moje typy #7 edycji:

3pkt. @bowess za https://steemit.com/tematygodnia/@bowess/cmentarze-mojego-miasteczka

Poruszająca historia o przemijaniu.

2pkt. @mazelin za https://steemit.com/tematytygodnia/@mazelin/tematy-tygodnia-7-guanxi-chinski-zwyczaj-pomocny-przy-blogowaniu

Socjologicznie o Chinach i Chińczykach ze steemitowym przesłaniem.

1 pkt. @boogiemaan za https://steemit.com/tematygodnia/@boogiemaan/moje-male-domowe-studio-nagraniowe-homerecording

Muzyczna pasja zawsze zdobędzie miejsce w moim sercu. Studio zrobione ze smakiem. No i te piecyki... :)

dziękuję :)

Yay! Ja też dziękuję :)

No to pora na moje głosowanie
3 punkty dla @mazelin za TemaTYgodnia #7 ----> Guānxi – chiński zwyczaj pomocny przy blogowaniu
2 punkty dla @marszum za [temaTYgodnia][Gry] Edward Kenway to nie mój Assassin!
1 punkt dla @bowess za Cmentarze mojego miasteczka

Dziękuję serdecznie za głos ;)

Dobra inicjatywa.

Gratulacje dla @grecki-bazar-ewy za grecki promyczek południowego ciepełka.

Dziękuję wszystkim za głosy. 2 miejsce WOW! Jest to ogromna motywacja, żeby pisać jeszcze ciekawiej i barwniej. :)

Pisz, pisz... lubię Twoje posty ale już o tym wiesz :)
Dziekuję i gratuluję 2 miejsca :)

Początkowo chciałem głosować bardzo odmiennie. Ale wszystkie moje głosy otrzymaliby RIposty. W szczególności nie wiedziałbym, jak podzielić punkty pomiędzy trzech panów @assayer'a, @lugoshi'ho i @alcik'a.

Wreszcie głosuję w następujący sposób:
3pkt @bowess - Cmentarze mojego miasteczka /za wspaniałą pracę/
2pkt @kambrysia - Ręcznie robiony Krasnal domowy (krok po kroku) - Handmade House Dwarf (step by step) /za dużo pracy i czasu oraz za dobrą inspirację/
1pkt @assayer - Biblia bez dogmatów: Czy Jezus stracił na krzyżu wiarę w Boga?/za refleksję i początek wielkiej dyskusji (zobaczymy, czy będzie ona kontynuowana w tym tygodniu)/

Dzięki za punkt :) Dyskusję podejmę wkrótce.

Chciałam uściślić, że mój post pt "Kryształ górski i inne odmiany kwarcu" dotyczy mineralogii czyli drugiego tematu. Co prawda nie zaznaczyłam tego w poście, więc mógł też być przydzielony do trzeciej :)

Gratuluje zwycięzcom i uczestnikom szóstej edycji!

Dzięki za info, już poprawiam :)

Gratuluję @grecki-bazar-ewy z całego serca :)))

Serdecznie dziękuję :)

Gratulacje dla wszystkich uczestników zabawy.
3.pkt. @assayer - Biblia bez dogmatów: Czy Jezus stracił na krzyżu wiarę w Boga? Za ciekawy temat.
2.pkt. @marszum - Kilka słów o Tematach Tygodnia po pięciu odcinkach. Za rozwój i prowadzenie Tematygodnia
1.pkt. @ grecki-bazar-ewy - Moje haftowane obrazy. Ciekawe prace. Czekam na następne (wiesz jakie)

Wiem, wiem... muszę się odpowiednio nastawić ;)
Dzięki za głos :)

Proszę. Spokojnie masz przed sobą całą zimę. No tylko nie wiem czy u Ciebie jest zima, może taka +15 stopni.

No toCię rozczaruję, aktualnie na mojej werandzie (pod zadaszeniem) jest - uwaga, +1 stopień! Czyli w ogrodzie "0" w najlepszym wypadku a nad ranem pewnie mniej. Kaloryfery grzeją i okna są zaparowane. Nie pytaj mnie o co chodzi bo nie wiem... tzn wiem, zima ale niekoniecznie typowo korfiańska ;)

No to zimno u Ciebie, jeszcze trochę śniegu i poczujesz się jak w Polsce

Dziękuję bardzo, @andzi76 :)

A proszę Cię bardzo.

Ja swoje głosy oddaje na:
3 pkt. - @rafalski "Moje wymarłe hobby"
2pkt. - @motomaniak "Ja i moje hobby"
1pkt. - @kamilkowalski "Pasja gówna warta"

Dziękuje ;)

Moje głosowanie wygląda następująco:

3 punkty: @kusior - Ja i moje hobby
2 punkty: @tapioka - Kryształ górski i inne odmiany kwarcu
1 punkt: @pdj85coexist - "...A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei, jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec!"

Bardzo dziękuję za głos na mój post. Cieszę się, że się spodobał :)

3 punkty: @pdj85coexist [temaTYgodnia]#7 "...A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei, jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec!"
2 punkty: @lipszczak #TemaTygodnia - lipszczakowe hobby
1 punkt: @imperfect-one Tematy Tygodnia #7 - Moje hobby - kolekcjonerskie gry karciane

łooooo dziękuje za 3 miejsce :) jestem w szoku :D

Gratulacje @grecki-bazar-ewy za 1 miejsce w #tematygodnia
Ewa szalejesz :D :D

Moje głosy w #tematygodnia

3 punkty: @rafalski : [TemaTYgodnia] - Moje wymarłe hobby

2 punkty: @pdj85coexist: [temaTYgodnia]#7 "...A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei, jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec!"

1 punkt: @tapioka: Kryształ górski i inne odmiany kwarcu

Gratulacje dla Wszystkich piszących Naprawdę świetne teksty.


Dzięki Kamil :) No poszalałam trochę, grudzień to mój szczęśliwy miesiąc :)

Bardzo dziękuję za głos na mój post. Bardzo się ucieszyłam :)

nie ma sprawy :) Syn (Emil) też zbiera minerały :)

3pkt - @lugoshi "Karaibskie" reminiscencje
2pkt - @marszum Kilka słów o Tematach Tygodnia po pięciu odcinkach
1pkt - @grecki-bazar-ewy Moje haftowane obrazy.

Zacznie mi brakować miejsca na piersi :)
Dziękuję.

Dziękuję za oddane na mnie głosy i życzę wszystkim powodzenia w kolejnej edycji #tematygodnia :)
3 punkty - @assayer
2 punkty - @kamilkowalski
1 punkt - @kambrysia

Z przyjemnością głosuję na:
3 pkt @imperfect-one,
2 pkt @assayer,
1 pkt @kamilkowalski za skulica.
Życzę wygranej pod choinkę.

  • 3 punkty dla @bowess za Cmentarze mojego miasteczka,
  • 2 punkty dla @kambrysia za Ręcznie robiony Krasnal domowy (krok po kroku) - Handmade House Dwarf (step by step),
  • 1 punkt dla @petecko za Dlaczego Pokemon.

3 - @assayer Biblia bez dogmatów: Czy Jezus stracił na krzyżu wiarę w Boga? - robiłeś już #Introduceyourself, wydajesz się mega interesującą osobą. Masz bardzo ciekawy pogląd na "świat",... po prostu mnie intrygujesz :) Ponad to świetnie spójnie i lekko piszesz.

2- @aditor #TemaTYgodnia - Ja i moje hobby

1- @marszum [temaTYgodnia][Gry] Edward Kenway to nie mój Assassin! - W ogóle ten temat nie zasługuje na 3 miejsce tylko trochę niższe, lecz ten temat tak dobrze mi się czytało a zarazem jest mi on tak bliski że się ośmielę. AC:Braderhud na zawsze w moim sercu <3

Po drugie kłócę się w sobie czy ten temat pasuje w nie tyle do tematu tygodnia, ile do istoty słowa hobby. Lecz jako kontrargument stawiam sobie że sprawą indywidualną jest kto jakie ma hobby, dla jednego AC będzie jednostką w hobby jakim są gry, zaś dla innej osoby TA jedna seria
gier będzie tym na czym skupia ona całą swoją uwagę... takie tam moje rozterki :)