Termux Command

in #termux2 months ago

$ pwd
လက်ရှိ ကိုယ်ရောက်ရှိနေတဲ့ လမ်းကြောင်း
ကိုယ်ရောက်နေတဲ့ ဖိုင်ကို ပြပေးတဲ့ cmdဗျ
ကျနော်တို့က ဘယ်ဖိုင်ထဲရောက်နေတယ်ဆိုတာ သိဖို့လိုအပ်ပါတယ်ဗျ အဲကျမှသာလျင် ကိုယ်ဖွင့်ချင်တဲ့ ဖိုင်ကို သေချာဖွင့်နိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်ဗျ၊
ကျနော်တို့က အခုရောက်နေတာ New Folderထဲမှာဗျာ
ကျနော်တို့ဖွင့်ချင်တဲ့ဖိုင်က Photoထဲမှာဆိုရင်တော့
ကိုယ့်အတွက် အဆင်မပြေဘူးပေါ့ဗျာ အဲကျတော့
ကျနော်တို့သည် ကျနော်တို့ရောက်ရှိနေတဲ့ Folderနာမည်ကို သိဖို့အတွက် pwdဆိုတဲ့ cmdကို အသုံးပြုကြပါတယ်ဗျ