המסע של החתוך - סיכום שבוע 1

in #thecut6 years ago (edited)


מה עשיתי השבוע:


במהלך השבוע למדתי והיתנסתי באתרים רבים, אשר הביאו לי תועלת ויכולים להביא גם לכם:

א.  פתחתי חשבון ב trello.com - אתר מאוד נוח לניהולזמן.
מאוד נוח לניהול זמן אישי באופן יעיל ונכון- בהמשך אבדוק את תרומתו לניהול עובדים וקבוצות, נראה שיש לו הרבה מה לתרום בעניין.


ב. פתחתי חשבון ב udemy.com - אתר מדהים שאפשר ללמוד שם על כל תחום מאוד בזול באמצעות קורסים אינטרנטים.
באתר מוצעים קורסים אינטרנטים בנושאים שונים - לכל הקורסים יש demo שרצוי לראות לפני שקונים ולראות אם מתחברים למרצה. כמו כן ,יש גם באתר וגם ברשת המון מבצעים לקורסים באתר, כך שרצוי לעשות סקר לפני שמשלמים. לא כל הקורסים ב 10$ - 20$ אבל אפשר למצוא מידה על כל דבר.


ג. אתרי תוכניות שותפים-  כמה אתרים שאפשר למצוא בהם תוכניות שותפים שאפשר לקדם: affiliaxe.com &  jvzoo.com & clickbank.com & rakutenmarketing.com/affiliate
לא פתחתי חשבונות עדיין, למרות שהשקעתי בבדיקה שלהם לא מעט זמן.


התחושה הראשונית שלי הייתה שלפני שאני נכנס לזה, אני צריך ללמוד קידום ושיווק לפחות ברמה הבסיסית. בעיקר לבנות את השם שלי ברשת, כדי שכאשר אמליץ על דברים אנשים באמת יקנו אותם. לאחר שחקרתי את הנושא הגעתי ל'ברנרד', יצא לי לראות כמה סירטונים שלו ב youtube וכמובן את הראיון שהיה בעמוד של "החשדניסטים". שאני מאוד ממליץ עליו. ברנרד נראה כמו מישהו עם המון ידע, שבאמת מוכן ללמד אנשים ולהתחלק בידע הזה, נכון לעכשיו אני כל יום רואה כמה סירטונים שלו ב youtube ולא פוסל לחזור לשיווק שותפים ממש בקרוב. אני מרגיש שאני חייב לקבל עוד ידע בנושא, לפני שאני עושה עם זה משהו.

אני מאוד אשמח לדעת מה אנטולי ואחרים חושבים על הנושא.
האם קדמתם תוכניות שותפים פעם?
באיזה דרך קידמתם אותם?
האם היה לכם ״שם״ ברשת לפני שהתחלתם לקדם אותם?
איך זה נשמע לכם באופן כללי?

 
גם מי שתחום שיווק השותפים לא מעניין אותו, מאוד מומלץ לראות את ההרצאות של ברנרד. הבחור מביא הרבה תוכן ומראה המון דברים שיכולים לאזור וליעל עבודה גם התחומים אחרים.


ד. לקנות ברשת  ולקבל החזר - פתחתי 2 אתרים של החזרי כספים ברשת: cashback.co.il & www.ebates.com
אפילו הזמנתי משהו מאיביי כדי לבדוק אם זה עובד וזה באמת עובד - קבלתי החזר!!! חבל שלא הכרתי אותם קודם, היה יכול לחסוך לי כבר אלפי שקלים!!!

ה. פתחתי חשבון ב fiverr.com אתר שאפשר להזמין עבודות מכל הסוגים, במחירים די זולים.
כולל אנשים שעושים עבודות בעברית.

ו. פתחתי חשבון ב upwork.com די דומה ל fiverr רק שכאן אפשר לחפש עובדים באופן יותר מדוייק וגם לקחת מספר עובדים במקביל.

ז. פתחתי חשבון ב quora.com אתר ענק של שאלות ותשובות.
אני מבין שאם לא מוצאים מידע על משהו ב google אפשר לחפש שם אבל לא רואה סיבה להתחיל לחפש שם על פני google.

כמו כן למי שרוצה לקדם את עצמו וליצור שם כדאי לענות על שאלות באתר וליצור חשיפה.

ח. פתחתי חשבון ב google play, חשבון מפתח על מנת להעלות אפליקציות לחנות של google.

ט. פתחתי חשבון ב sellmyapp.com אתר שאפשר לקנות ולמכור דרכו קוד מקור של אפליקציות.


במה אני טוב ו/או מה מעניין אותי:


— ספורט, חדר כושר, כל הנושא של תוכניות אימון מהבית.

— ספורט אתגרי: אופניים, סקי, צניחה חופשית, באנג׳י, טיפוס הרים.

— תכנות: בניית אתרים, פיתוח אפליקציות.

— מתמטיקה, פיתוח אישי וחידות הגיון.

— אלכוהול -  משקעות חדשים, קוקטלים חדשים .


למי שעוד לא הספיק לראות או סתם רוצה לחזור על השיעור הראשון זה הלינק הלינק:

https://steemit.com/thecut/@asktolik/1-or-31-01-2018-or 


שלכם החתוך :) 



Sort:  

Congratulations @hahatuh! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @hahatuh! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!